Să ne vedem sănătoși la 60 de ani!

Una dintre dorințele pe care mi le pun toamna asta (când simt că trebuie să vină depresia) este să mă hidratez mai mult. Să-mi hidratez copiii, soțul și pe toți membrii familiei.

Este o dorință realizabilă, care depinde de mine, ca de altfel toate celelalte dorințe de pe listă. Niciodată nu-mi propun lucruri care știu că-s imposibile, cum ar fi să joc într-un serial turcesc sau să fiu următoarea soție a lui Brad Pitt. Nu, eu mă rezum la chestii realizabile, bineînțeles, cu un pic de voință. Și mai e un secret: scriu pe listă chestii pentru care am deja o soluție.

Da, vă întrebați de unde mi-a venit chestia cu hidratarea. De la siropul Yo, care ne propune să facem o listă cu ce am vrea să facem până la 60 de ani, vârsta pe care acest brand a împlinit-o. Bănuiesc că acum 60 de ani, cei care au inventat siropul YO nu știau că vor rezista atât pe piață. Și nici că le va ajuta pe femeile de 40 de ani să se hidrateze sănătos.

Cam tot ce mi-aș dori eu pentru următorii 20 de ani ține de sănătatea mea:

să beau și să mănânc corect,

să fac sport mai mult,

să mă mențin în jurul a 60 de kg,

să-mi mențin tenul curat și părul bogat

să iau cât mai puține medicamente.

Cum voi reuși toate astea, nu știu. Prin voință, deoarece nu am bani să-mi plătesc un nutriționist sau un antrenor personal.  Probabil că mare parte din timp o voi dedica găsirii celor mai bune produse pentru mine și familia mea. Voi învăța noi diete și scheme de hrănire,  voi ajunge să-mi plantez singură alimentele, în ghivece, pe balcon. Îmi voi cumpăra blendere și storcătoare, voi pune la congelator urzici și la micul dejun voi mânca pătrunjel pe pâine integrală.

Să te menții sănătos e o luptă. E nevoie de curaj și putere. Poate alții vor ca până la 60 de ani să sară cu parașuta sau să ajungă la Paris. Ori să scrie o carte. Eu îmi propun să fiu sănătoasă, iar dacă am asta pot face oricare din lucrurile astea trăsnite.

csm_header_yo_cc647f0fe3

Leave a Reply

