Voi relua dieta când voi avea storcătorul Hurom

Am ținut dieta Rina două săptămâni. În prima săptămână am dat jos 2 kg, în a doua am pus la loc unul, iar apoi am renunțat. Am prins o perioadă cu multe zile de naștere la serviciu, unde fiecare face cinste de ziua lui.

Cu ce am rămas eu după această experiență? Cu resemnarea că nu am voință, dar și cu câteva obiceiuri alimentare care sper că mă vor duce, într-un final, la rezultatul dorit. Pentru cei care nu știți, în dieta Rina se mănâncă fructe dimineața. La prânz proteine, amidon, carbohidrați sau vitamine, iar seara jumătate din ce s-a mâncat la prânz.

Am rămas cu obiceiul de a mânca fructe dimineața.  Mi se spusese că, la colita mea, e periculos, că o să-mi dau peste cap digestia, că vor fermeta în stomac. Nu mi s-a întâmplat asta, deoarece le-am mâncat cum trebuie: fructele singure, cu pauză de două ore între ele, fără să le combin cu altceva.

Am simțit energie în zilele alea, m-am simțit mai ușoară și mai cu drag de viață. Voi relua dieta, dar după sărbătorile de iarnă, iar de data asta va fi mai ușor doarece voi avea alături storcatorul prin presare la rece, Hurom. Este pe lista pentru Moșul, sper să-l găsesc sub brad.

În dieta Rina nu sunt permise alte sucuri decât cele naturale, stoarse în casă. Pentru micul dejun de fiecare zi și pentru ziua de vitamine, storcătorul îmi va fi de mare folos. Hurom posedă un sistem inovator de stoarcere lentă prin presare la rece, fără frecarea și încălzirea sucului la viteze mari și fără aerarea acestuia, cum se întâmplă în cazul alte storcătoare, care distrug nutrienții și grăbesc procesul de oxidare.  Hurom stoarce delicat fructele și legumele și se păstrează integral vitaminele, mineralele, enzimele, fitonutrienții și antioxidanții, ceea ce ajută organismul să funcționeze pe perioada dietei.

Prin urmare, celor care mă tot întreabă de ce nu continui cu postările despre săptămânile de dietă, le spun că o voi relua în momentul în care îmi va sosi aparatul Hurom HA-I One Stop. Voi bea un suc 100% natural și voi slăbi.

hurom-h-ai-5

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018

One thought on “Voi relua dieta când voi avea storcătorul Hurom

Add yours

Leave a comment

Blog at WordPress.com.

Up ↑