Pentru BMW-ul șefului, doar piese OEM!

Nu eu dețin un BMW, ci șeful meu. Fericit că are o mașină bună, speriat când scoate vreun sunet bolnăvicios. Își iubește vehiculul și vorbește mult despre el. Iar eu, ca subaltern, trebuie să-l ascult cu admirație când e mulțumit de starea autoturismului și să mă rog să ia o decizie, ca să știu ce am de făcut, când se vaită că nu funcționează cum trebuie.

În firmă, eu mă ocup de registratură, comenzi, secretariat. Știu tot ce intră și tot ce iese. ”Caută un furnizor bun de piese de schimb! Neapărat OEM”- aud la finalul lamentării sale și plec spre laptop. Știu deja unul, de la celălalt șef, dinaintea lui, pentru care am comandat piese de BMW de la eXclusiv OEM.

Aceasta este mașina șefului actual. O lasă aproape de intrare, deși are o parcare întreagă la dispoziție. Ca să știm că se află în incintă. Un BMW X5.

bmw

Șeful îți poate da multe sarcini care te depășesc. Nu contează că nu te pricepi, trebuie să le duci la bun sfârșit. Eu nici măcar nu am carnet. Nu știu care sunt piesele, cum trebuie să arate, iar anul trecut nici măcar nu știam ce înseamnă OEM. De aceea rămân fidelă celor care m-au ajutat să rezolv problema și mi-au explicat și ce înseamnă acest acronim:

OEM (Original Equipment Manufactured) înseamnă piese auto BMW originale, din fabrică. Practic orice marcă de BMW ai, poți să fii sigur 100% că piesele se vor potrivi. Când alegi să achiziționezi piese pentru orice model de BMW din magazinul  ExclusivOEM, alegi piese garantate de către producător. Toate piesele vin cu certificat de autenticitate.

Fiind un magazin doar pentru piese originale BMW, navigarea pe site este foarte ușoară. Dar de ce să fac asta? Nu am timp, trebuie să împart hârtii, să urmăresc probleme și să fac situații de plată. Site-ul are o rubrică de chat, unde putem să conversăm, iar angajații răspund cu plăcere și la telefoane. Poți completa o cerere de ofertă, iar ei îți spun cât te costa piesa care-ți trebuie. Faci comanda și vine piesa, de care sunt sigură că se potrivește și este de calitate. Tot aici găsești și accesorii originale BMW.

Cei care au conceput acest magazin online cultivă respect pentru client, dar și pentru mașină, căreia nu-i dau piese AM: Aftermarket. Da, alt acronim pe care mi l-au explicat tot ei.

AM este orice piesă care nu poartă logo-ul constructorului auto, dar este omologată de organismele internaționale pentru a fi comercializate. Ce grad de siguranță oferă? Relativ. Durata ei de viață diferă foarte mult, în functie de prețul și notorietatea producătorului. Nu ai garanția ca piesa se va potrivi pe mașina ta, iar randamentul ei e mai scăzut decât al unei piese OEM BMW. Atunci de ce să cumperi din altă parte?

Și mai sunt unii care cumpără produse contrafăcute, din târguri, centre de dezmembrări auto sau de la diverse persoane descurcărețe care ”fac rost și te rezolvă”. Este vorba de siguranța ta și a celor pe care îi iei în mașină. Iar dacă șeful ar afla că ”m-am descurcat”, spre binele firmei, și am luat mai ieftin din altă parte, m-ar acuza că vreau să-l omor.

La fel ar zice și dacă aș amâna rezolvarea problemei. Acum câteva zile mi-a povestit că s-a trezit noaptea cu zgomot mare în fața blocului, unde vecinii mutau mașini, după ce una dintre ele luase foc în parcare, din cauza unui scurtcircuit, așa au constatat Pompierii. Știa că are probleme, a amânat schimbarea piesei defecte și rezultatul a fost că a pierdut mașina și era cât pe ce să dea foc și altora. Nu cred că mi-a povestit degeaba treaba asta, voia să știu care e părerea lui despre piese auto neschimbate la timp.

Sfatul meu este ca atunci când șeful vă spune să comandați piese OEM BMW, așa să faceți și cât mai repede! Nu căutați oferte mai ieftine, nu amânați, dacă țineți la jobul și libertatea dumneavoastră! Iar dacă aveți impresia că nu vă veți descurca, faceți ca mine, apelați la un magazin specializat pe o anumită marcă de automobile!

exclusivOEM_patrat

 

Leave a comment

Blog at WordPress.com.

Up ↑