Revine storytelling la SuperBlog

Unii ar zice că nu a plecat deloc. Eu prefer să cred că a fost puțin ieșit. Story-telling-ul, adică arta povestirii, creativitatea la superlativ.

Anul acesta expresia apare și în titlul competiției Superblog, dar nu îmi dau seama ce ar putea însemna. Un mesaj că advertorialele scrise să fie pe placul roboțeilor și algoritmilor google ar trebui să dispară? Că un text scurt, scris cu suflet ar putea valora mai mult decât unul kilometric, utilitar? Că titlurile nu vor fi înșiruiri de cuvinte cheie și atât? Că cititorul ar putea rămâne pe pagină să simtă un pic ce a citit și abia apoi să se gândească la produsul promovat?

S-ar putea să fie un mesaj că această ediție se vrea a fi în genul celor de la începuturile SuperBlog. Când participau concurenți care azi au cărți tipărite. Care și-au găsit joburi în copy-writing. Care au confirmat.

Mă înscriu la o nouă ediție SuperBlog de toamnă, cea lungă, de 2 luni. Mulțumesc pentru oportunitate echipei din spatele acestui proiect.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: