10 ani de Superblog, 17 ediții

Acum 10 ani rămâneam, cumva, însărcinată. Acum 9 ani, năsteam și imediat îmi făceam blog, pentru a lupta cu depresia postnatală. Altul, nu ăsta, primul mi-a fost suspendat de wordpress și oricât i-am rugat, nu m-au înțeles. Păcat.

Mi-am făcut un nou blog, desteapta, când, evident, nu mai eram în depresie, și mă credeam deșteapta deștepților. Acum nu l-aș mai numi așa. Aici scriu despre gramatică, sentimente și produse și pun fotografii cu picturile mele.

Acum 10 ani se năștea Superblog, o competiție la care bloggerii puteau câștiga premii de 10.000 de euro. Acum se câștigă mult mai puțin, dar sunt satisfacții pe alte planuri. Că ajungi să cunoști bloggeri faini, că aparții unei comunități, că primești note, ca la școală.

Am participat la vreo 6 ediții, am câștigat ceva premii. Mă înscriu și acum, în al zecelea an, unde văd că sunt mulți sponsori noi și cred că vor fi peste 30 de probe.

Anul ăsta va fi diferit, deoarece am un nou job, foarte solicitant. M-oi descurca, cumva.

One thought on “10 ani de Superblog, 17 ediții

Add yours

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑