Aș dota vloggerii cu storcătoare

80% dintre români nu consumă suficiente fructe și legume. Așa spun statisticile, dar se vede și cu ochiul liber, pe stradă. Oamenii sunt grași, apatici, fără vlagă. Când, totuși, bagă în gură o legumă aceasta este fie prăjită, îmbibată în ulei, fie fiartă până i se duc toate vitaminele, fie arsă pe grătar. Iar fructele se consumă fără coajă și cel mai des în deserturi, cu mult zahăr adăugat.

Ne lipsește educația. E greu să-i convingi pe români să-și schimbe obiceiurile alimentare. Cum nutriția nu e materie de învățat în școală, iar la televizor emisiunile de gătit sunt mai mult despre spectacol și umilire, rămâne social media. Soluția ar fi ca toată familia să-și schimbe dieta. Dar care dintre membrii familiei poate impune asta?

Adolescenții sunt stăpânii casei

Din experiența mea de 20 de ani ca profesor și de 13 ani ca mămică, pot spune că adolescenții sunt cei care pot schimba ordinea lucrurilor într-o casă. Tobe, boxe, chitară, trambulină, televizoare deschise în toate camerele pe canale de muzică, tot ce vrea el! E frigiderul plin de iaurt și ketchup? Este. De ce accept? Pentru că primesc ceva în schimb.

După vârsta de 11 ani, ei nu mai au nevoie de părinți. Nici la mâncare, nici la haine, la jocuri sau lecții. Iar când, totuși, vine spre tine, vorbește cu tine, se uită la tine și îți cere ceva, tu ce faci? Zici da, sperând că te vei alege cu o infimă părticică din timpul său. Chiar și cele cinci minute petrecute în fața computerului, pentru a comanda ceva online. Sunt foarte prețioase pentru un părinte care și-a dedicat ultimii 10 ani din viață copilului, iar acum acesta nici nu-l mai bagă în seamă.

Asta e o durere personală, v-ați dat seama, dar sunt convinsă că la fel pățesc și alți părinți. Să revenim:  dacă băiatul tău de 11 ani vine la tine și zice că vrea să mănânce mai multe legume și fructe, tu ce faci? Te bucuri că încă mai ai un rol în viața lui și comanzi un storcător. Dar nu oricare, ci unul anume, folosit de vloggerii pe care-i urmărește fiul.

Da, vloggerii sunt influencerii adolescenților

Vlogging-ul a început să prindă și la noi, iar tinerii români care se filmează și urcă videoclipurile pe YouTube au sute de mii de abonați. Am văzut asta la Webstock, unde media de vârstă era foarte, foarte mică. Niște copii care pun filme zilnic și câștigă bani din asta. Dar mai ales faimă, ei fiind idolii copiilor noștri, fie că vorbesc despre lucruri din viața de zi cu zi, despre jocuri sau fac filmulețe amuzante. Nu exagerez, ei sunt în România cum sunt vedetele Disney sau Nickelodeon în America.

Când auzi o expresie nouă în gura copilului tău, să știi că a luat-o de la un vlogger. Când îți zice să-i cumperi ceva, să știi că a văzut asta într-un vlog postat pe Youtube.

Fiul meu urmărește gameri, niște tipi care încearcă jocurile și aplicațiile nou-apărute și îți spun dacă sunt cool sau nu. În zilele în care ei postează ceva, nu mai apuc să vorbesc cu copilul decât dacă este despre acea postare. Își adună prietenii în cameră și dezbat noile apariții. Din când în când se plictisesc de tehnologie şi vor să se întoarcă la simplitate, la jocurile simple, pe care le simt fizic, în mână. Dar nu cumpără după capul lor, ci tot la recomandarea vedetelor de pe Youtube.

Kendama, spinner și, de ce nu, Hurom HZ Alpha

Câte spinnere aveți în casă? E vreun om care să nu știe ce e kendama? Nu cred. Cum credeți că s-a creat toată isteria asta? Prin vloggerii români! I-au convins pe copii, care le-au cerut adulților să le caute cel mai bune jucării, neapărat originale, de pe piață!

V-a fost greu să rețineți numele lor? Copiilor, nu! Lor le plac numele străine, știu toate personajele din jocuri, toți roboții, androizii, eroii, monștrii și gormiții!

Numele de Hurom HZ Alpha li se va părea interesant și ușor de reținut

Hurom HZ Alpha este un storcător de fructe și legume, din gama Hurom, care se folosește de stoarcerea lentă prin presare la rece. E diferit de alte storcătoare, deoarece își face treaba fără frecarea și încălzirea sucului la viteze mari, fără aerarea sucului, ca în cazul storcătoarelor centrifugale. Se obține astfel mai mult suc și se păstrează integral vitaminele, mineralele, enzimele, fitonutrienții și antioxidanții.

Dacă aș  fi Guvern, ONG sau brand care se implică în informarea și educația românilor, primii la care aș apela pentru a convinge populația să consume mai multe fructe și legume ar fi vloggerii adolescenți. Cum ar arăta clipurile lor? Sunt convinsă că nu va fi ca teleshopping-ul și publicitatea de la TV, pe care nu o mai crede nimeni. Fiecare vlogger o va face în stilul său. Dacă el va spune că vrea să se hrănească sănătos, atunci va deveni o modă printre adolescenți, iar achiziționarea unui Hurom HZ Alpha va fi un must have. Iar prezența acestuia în casă va contribui la schimbarea obiceiurilor alimentare ale întregii familii.

Câte povești ar putea ieși de aici! Gândiți-vă ce saga s-ar putea crea în jurul storcătoarelor Hurom, ce subiecte ar putea descoperi mintea copiilor vloggeri! Ar vedea semnificații și legături acolo unde nici măcar producătorii sau cei mai buni oameni de PR nu s-ar fi gândit!

Vloggerii pentru young audiences sunt noile vedete din spațiul online, care vorbesc deschis despre ceea ce cred și simt. Transmit o stare bună, au o atitudine pozitivă, spun lucrurile într-un mod diferit, aşa cum puţini au curajul să o facă. Ei ar promova schimbarea modului în care mâncăm fără texte complicate sau prompter. Ci doar cu un storcător, ceva talent, spontaneitate și multă autoironie.

Cum s-a luptat Hurom cu rivalii și cu sine însuși – un subiect care ar prinde

Inventate acum 43 de ani, storcătoarele Hurom s-au luptat pe piața de profil și au învins competitorii unul după unul, ajungând numărul 1 mondial în stoarcerea fructelor. Firma HUROM s-a înființat în 1974, în Coreea, iar pe parcursul celor patru decenii de existență firma a patentat noi tehnologii de stoarcere a legumelor și fructelor.

Storcătorul HUROM a fost inițial dezvoltat în scopuri terapeutice, intenția fiind de a stoarce suc din iarbă de grâu. Datorită faptului că această sarcină este foarte dificilă, a fost nevoie să se dezvolte o tehnologie nouă, capabilă să facă acest lucru. Această metodă de stoarcere lentă prin presare la rece a fost patentată de HUROM, care luptă în continuare pentru îmbunătățirea continuă a caracteristicilor acestui produs. O lecție despre cum să devii cel mai bun în ceea ce faci.

Un alt subiect ar putea constitui aspectul storcătorului Hurom HZ Alpha.

hurom-hz-2Tușele moderne, inoxul de calitate remarcabilă și noile culori disponibile pentru modelele Hurom aduc un aer proaspăt brandului. HZ Alpha are cele mai bune finisaje pe care Hurom le-a oferit vreodată unui aparat, dar și elemente de tehnologie modernă, cum ar fi indicatoarele LED amplasate pe consola centrală. Copiilor le plac ledurile, laserele, tot ce ar putea ține de tehnologia viitorului.

În plus, acest storcător poate fi folosit și pentru înghețate, șerbeturi, smoothies și stors citrice, adică funcții suplimentare, adică upgrade, iar tinerilor le place acest cuvânt, credeți-mă! Ar putea fi provocați să facă ei un design al storcătorului, cum ar trebui să arate și ce funcții să mai aibă. Cui nu-i place un concurs de creație?

Sucul făcut cu Hurom HZ Alpha are proprietăți superioare – superhrană pentru eroi!

Spune-le copiilor că vor bea un suc care le va spori atenția, capacitățile intelectuale și concentrarea și i-ai cucerit! Ei au nevoie de toate astea pentru a se lupta în jocurile online, cu alți copii. Dar dacă ceilalți beau deja sucuri proaspete, făcute în casă? Tu îi vei învinge, deoarece storcătorul tău scoate un suc 100% natural, cu până la 6 ori mai multe vitamine, minerale și enzime!

Alpha poate stoarce rădăcinoase dure, fructe moi sau frunze fără nici un fel de efort, oferind cel mai mare conținut de vitamine, minerale, enzime și fitonutrienți în sucul proaspăt. Stoarcerea lentă, prin presare la rece, înseamnă un suc ale cărui proprietăți nu sunt modificate de temperatură sau forțe de frecare, ca în cazul celorlalte metode.

Dacă nu v-am convins de beneficiile unei campanii printre vloggeri faceți următorul experiment. Mergeți la fiul sau fiica dumneavoastră și spuneți-i despre storcător. Nu îl va interesa. Dacă îi veți spune că vloggerul pe care îl urmărește în acel moment tocmai și-a luat unul de pe  Magazinul profistore.ro, îl veți vedea că ridică ochii din tabletă.

O astfel de campanie nu ar putea fi realizată decât cu un produs Hurom, care e cel mai bun din categoria sa și care nu se strică după prima utilizare. Nu poți pune în mâna vloggerilor un produs slab calitativ, chiar dacă-i plătești. Ți-l vor face praf!

logo-hurom_1504190816-300x300Garanția oferită de Hurom România pentru acest model este de 10 ani pentru motor și 2 ani pentru restul pieselor. Ce firmă ar da o asemenea garanție dacă nu ar știi că produsul său chiar e bun și nu se strică decât foarte rar? Rata de revenire în service în 2 ani este de 1,6 % din cele aproape 40.000 de storcătoare vândute până acum!

Când ai un produs bun cum e storcătorul Hurom HZ Alpha, să-i faci publicitate nu ar trebui să fie un lucru greu. Trebuie doar să stabilești clar cui te adresezi și prin ce metode, conform noilor tendințe în răspândirea informației. Iar vloggerii sunt cei aflați la putere, în acest moment.

 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017.

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑