Câte plăci de păr găsesc pe Beauty Cosmetic?

Răspunsul corect este: 25 de plăci de păr. De la cea mini, până la placa care se vinde cu multe accesorii. Cu prețuri care încep de la 65 de lei și ajung la 657 de lei.

Îmi aduc aminte cum era acum 15 ani, când am început eu să-mi îndrept părul. Abia găseai o placă de păr prin magazine, poate aveai noroc și îți aduce cineva din străinătate. Oricum erau niște ustensile nu tocmai reușite, care nu aveau viață lungă, deoarece le împrumutai tuturor. Câte plăci nu am schimbat de atunci! Câte nu au ajuns la gunoi, pentru că mi-au ars părul! Au avut vieți scurte și periculoase!

Și acum, pe magazinul online Beauty Cosmetic, găsesc 25 de placi de par profesionale. Pentru păr drept, creponat, din colecția GammaPiu, fără fir, flat, boomerang, Tline, micro, mini, digitale, ionice, rotunde, black shadow, de care dorești! Nu mai trebuie să alerg prin magazine, să pierd timpul întrebând consultanții amatori, când pot cumpăra de la un magazin pentru profesioniști.

De fapt, nu înțeleg de ce mă mir. Pe Beauty Cosmetic găsim cea mai mare gamă de produse. Vrei un scaun de frizerie? Aici sunt vreo 30 de modele. Vrei masă de manichiură? Sunt peste 20 de opțiuni, la fel și la lămpi, accesorii, ustensile, instrumente, aparatură, orice!

Beauty Cosmetic este un magazin online, unde se comercializează produse cosmetice și mobilier pentru saloane de frumusețe, de la producători de top din Europa: L’oreal Professional, Matrix, Peggy Sage, Labro Pro, Deliline, Melkior,  Gamma Piu, Skeyndor, Biemme și Emmeci Cosmetici. Produsele sunt împărțite pe categorii: de la storcător de vopsea, pensule, accesorii, până la aparatură și mobilier pentru salon, aparatură, echipamente, produse pentru curățenie, scaune frizerie, scafe coafor, ucenici frizerie, paturi cosmetică și tot ce te gândești că ar putea fi folositor într-un salon de cosmetică.

Să revenim la dilema mea: pe care placă mi-o cumpăr, de data asta? Vreau una care să nu îmi agreseze părul, să mă țină mai mult timp, să fie ușoară și simplu de manevrat, să fie colorată și să facă mai multe chestii. Așa că m-am oprit la una care are mai multe accesorii și nu doar îndrepată părul, ci îl creponează, îl face valuri și bucle.

Kit placa de par GammaPiu PERFECT Multiwave detail-800x800Kit placa de păr GammaPiu PERFECT Multiwave se adresează celor care doresc flexibilitate de la placa lor de păr. Este bazată pe un design classic și plăci late, iar principala caracteristică este că se pot interschimba plăcile. Aceasta oferă placa normală pentru îndreptat părul si două plăci de creponat cu diverse distanțe între “dinți” pentru a da volumul pe care îl doriți în păr.

 

Sună interesant, nu? Voi încerca noi coafuri, cu o placă profesională folosită de stiliști în saloanele profesionale! Tu pe care ai alege-o?

2 thoughts on “Câte plăci de păr găsesc pe Beauty Cosmetic?

Add yours

    1. Da, așa este Iulia, prețurile sunt foarte mici, am uitat sa menționez si acest aspect, deși e foarte important. Eu am făcut încă un articol despre acest subiect, despre ce se vinde pe acest site, si atunci am observat cate plăci de păr au in ofertă. Sunt multe produse si prețurile sunt pentru toată lumea

      Like

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

