Cum mă simt de când iau suplimentul Trifyla

V-am anunțat aici că încep să iau suplimentul digestiv Trifyla, de la Ayurmed. 100 de tablete, în 30 de zile.

20882188_1758508840844264_2677368601888717634_nÎl iau de cinci zile, perioadă care a coincis cu o vacanță la mare, adică mese copioase (am fost cu încă două familii). Am reușit să stau departe de dulciuri, dar am mai băut câte un vin la friptură. Am mâncat și multe grătare, cu carne, nu legume. Am făcut excese, asta e sigur.

Dar am avut și o mică surpriză în această perioadă. V-am spus că mă tot preocupă ayurveda, medicina indiană bazată pe plante, știinta de vindecare a omului provenită din India, ce are ca scop echilibrul care trebuie să existe între trup, suflet, spirit și lumea înconjurătoare. Ei bine, proprietara pensiunii unde am stat ”se ocupa cu ayurveda”, adică povestea și sfătuia pe oricine era dispus să asculte. Făcuse o facultate de farmacie în tinerețe, a profesat în acest domeniu, iar acum, la 60 de ani, a ales un stil de viață total diferit.

În cele patru seri cât am stat de vorbă, mi-a povestit despre cum funcționează Ayurveda. Se consideră că rădăcinile bolilor se află la nivel psihic şi mental şi că înainte de a se manifesta în corpul fizic, o afecţiune este deja generată la acest nivel. Prin urmare, toate remediile şi măsurile terapeutice ayurvedice se adresează cauzelor profunde ale bolilor şi nu simptomelor. Chiar dacă uneori acţiunea lor este mai lentă, ea este profund transformatoare şi lipsită de efecte secundare, cum e cazul medicaţiei de sinteză.

Am discutat despre plantele din India, multe necunoscute nouă, dar pline de proprietăți. Iar oamenii de acolo știu cum să le folosească și să le combine pentru a-și trata bolile. Când i-am arătat flaconul de Trifyla, m-a felicitat pentru alegere și m-a asigurat că toate produsele de pe Ayurmed.ro sunt de calitate.

M-a fascinat doamna Doina, cu calmul și blândețea ei. Medicina indiană i-a schimbat stilul de viață și de a gândi. Evită stresul, vorbește domol, este pozitivă și bună cu oamenii. Ne-a lăsat să mâncăm fructe din grădina ei, ne-a făcut ceaiuri de plante și ne-am propus să ținem legătura, poate mergem împreună în India, cândva.

A fost una dintre acele întâlniri care îți schimbă viața. Una e să citești pe net despre medicina indiană, iar alta e să discuți cu cineva care se bazează pe ea de 10 ani!

Dar acum să vă povestesc despre Trifyla, suplimentul pe care m-am bazat să mă ajute în cazul refluxului gastric și al constipației. Am luat câte două pastile înainte de fiecare masă. În primele două zile am completat cu un antiacid dimineața și un laxativ seara, iar apoi am renunțat la ele. În ultimele trei zile am luat doar Trifyla și vă spun că a făcut față.

Vă reamintesc care sunt recomandările pentru acest produs, ce promite el că face:

Trifyla este considerat a fi foarte eficient in ceea ce priveste mentinerea și redobândirea stării de sănătate și armonie. În primul rând, are un efect purificator la nivel digestiv, îmbunătățind astfel asimilarea elementelor nutritive în organism. În plus, Trifyla reuseste să mențină și armonia psiho-mentală. Are efecte remarcabile în ceea ce priveste diminuarea efectelor stres-ului de fond precum și a tensiunii emoționale.

Este făcut din trei plante:

Terminalia chebula (Haritaki) Are actiuni și efecte antivirale și antibacteriene, laxative și astringente. Este utilizată traditional în unele suferințe ale aparatului urinar, în diareea cronică, precum și în caz de hemoroizi.

Emblica officinalis (Amla sau agrișa indiană) este o plantă bogată în proteine vegetale, aminoacizi, vitamine, minerale si oligoelemente. Conține vitamina C în cantitate de peste 100 de ori mai mare decât în mere. Fructele sunt o sursă foarte importantă de vitamina C, au efect diuretic și laxativ, având o mare valoare nutritivă. Sucul din fructe ajută la scăderea colesterolului. Planta are proprietăți antibacteriene, antivirale si antioxidante.

Terminalia belerica (Bibhitaki) se recomandă în tulburări de tranzit intestinal și hemoroizi. Pulpa fructelor se recomandă împotriva  diareii cronice, flatulenței, astmului, afectiunilor aparatului urinar, în parazitoze intestinale, ascită și afectiuni ale ficatului și ale splinei.

Iar acum vă spun ce a făcut Trifyla pentru mine:

  • A fost ușor laxativ. Nu a acționat ca pastilele laxative pe care le-am luat până acum, adică cu crampe și acțiunea foarte rapidă. Ideea este că am fost la toaletă în fiecare dimineața, fără alte ”ajutoare”
  • Nu am avut diaree, deși am băut vin și limonade, multă apă, am mai înghițit și apă sărată din mare. Nu au fost niciun fel de ”accidente”
  • Balonările au fost mai slabe. Nu cred că voi scăpa vreodată de ele, dar au fost mult ameliorate în această perioadă
  • M-a ajutat să nu mă îngraș, eu așa consider. La cât am mâncat ar fi trebuit să pun pe mine vreo 2 kilograme. Nu am pus decât 500 de grame.
  • Nu a avut niciun efect advers, nicio durere, nu m-a dereglat în niciun fel. De altfel, brandul Ayurmed ofera suplimente alimentare naturale de peste 17 ani, folosind cele mai bune ingrediente, culese din zone situate la altitudini înalte, lipsite de poluare. Toate produsele, sub formă de tablete si siropuri, marca Ayurmed, sunt avizate de Institutul National de Cercetare – Dezvoltare pentru Bioresurse Alimentare (IBA) prin Serviciul National pentru Plante Medicinale, Aromatice si Produse ale Stupului (S.N.P.M.A.P.S) – București.

Se ştie că după 40 de ani, oamenii încep să aibă probleme de sănătate, în funcție de stilul de viață.  Ceea ce este mai trist este că ne-am obişnuit aşa şi ni se pare firesc. Dacă ne uităm la animalele din sălbăticie, ele sunt mult mai puţin bolnave decât oamenii şi decât suratele lor care trăiesc pe lângă oameni. Prin urmare, acest mod de viaţă natural, simplu şi firesc, a fost uitat de mulţi dintre noi şi este necesar să reînvăţăm ceva ce avem de fapt în propria structură.

“Adevărurile esenţiale sunt simple!” – îmi tot spunea doamna Doina. Cunoştinţele din Ayurveda, chiar şi cele complexe, ne dau senzaţia foarte clară că sunt adevăruri pe care am fi putut în mod evident să le descoperim demult, care erau acolo, dar pur şi simplu ne-ar fi trebuit un pic de atenţie pentru a le observa.

Suplimentul alimentar TRIFYLA este obtinut din amestecul a trei fructe (Emblica officinalis, Terminalia chebula si Terminalia belerica), cunoscute din vechime pentru continutul foarte bogat de fitonutrienti care susțin sănătatea și funcționarea normală a sistemului digestiv. Un fapt cu totul extraordinar la acest amestec este acela că aria sa de acțiune este foarte extinsă, un număr relativ mic de combinatii de plante indiene având un efect general atat de complex. Aceasta se datorează acțiunii simultane asupra celor trei factori care stau la baza științei ayurvedice și care controlează starea noastră de sănătate sau de boala. Atunci când acești factori sunt în echilibru, ne simtim bine atât din punct de vedere fizic cât și din punct de vedere mental și emotional.

Iar dacă nu mă credeți pe mine, atunci vă invit să urmăriți acest reportaj, în care dr. Carla Fabian ne explică cum funcționează trioul de plante prezente în produsul Trifyla.

Ce voi face eu de acum încolo? Voi continua să iau suplimentul Trifyla și vă anunț peste trei săptămâni, când termin flaconul, cum mă simt. De asemenea, mă gândesc să încerc și celelalte suplimente de pe Ayurmed.ro care acționează asupra sistemului digestiv:

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

