Încep să iau Trifyla – purificator digestiv complet

Am aflat de Trifyla acum două luni, când medicul de familie ne-a recomandat acest supliment, pentru băiețelul nostru de 8 ani.

Am fost la mare și ne-am întors cu un copil cu enterocolită. Medicul ne-a scris pe rețetă un regim alimentar strict: ovăz, orez, fructe uscate, supe, carne slabă, fără dulciuri și lactate și un singur supliment naturist, Trifyla. El nu este adeptul medicamentelor, mai ales la copii, mereu spune că ei se refac fără intervenție agresivă, în timp, prin metode naturale.

Pentru David am cumpărat un flacon de 50 de comprimate, i-am dat câte 3 pe zi (dimineața, prânz, seara) timp de 16 zile.  S-a făcut bine, și-a revenit frumos, iar acum ne bucurăm de vacanță. Am învățat două lecții: să nu mai mâncăm nimic preparat prin restaurante sau rulote de sezon și că un produs din plante ayurvedice este eficient, fără a interveni agresiv asupra corpului.

Am aflat de campania Brander.ro, de testare a produsului Trifyla, și am cerut înscrierea.

De ce? De vreo 2 ani mă confrunt cu boala de reflux gastroesofagian, o afecțiune digestivă cronică determinată de refluarea conținutului gastric acid din stomac în esofag. Am și un tranzit lent, de când mă știu. Sunt afecțiuni ale sistemului digestiv diagnosticate de medicul de familie, altfel nu m-aș fi băgat să testez un produs care nu îmi trebuie. Nu sfătuiesc pe nimeni să înghită suplimente degeaba, fie ele și naturale. Înainte de a testa, i-am cerut părerea medicului de familie: e bine să iau Trifyla pentru reflux și constipație? Mi-a dat acceptul.

Deci iată-mă azi, 17 august, cu primele pastile înghițite de Trifyla. Iau câte două, cu 30 de minute înainte de a mânca. Eu am trei mese pe zi, la 8 dimineața, la 13 și la 17. Nimic între, nimic după 17. Altfel m-aș face cât o balenă. Vă mai spun că nu mai mănânc de mult timp pâine, paste sau dulciuri (balonează foarte tare), m-am lăsat de fumat, nu beau sucuri sau alcool, iar cafea foarte rar.

Așa arăta pastilele:

 

Da, știu, sunt urățele, dar așa arată produsele naturiste. Nu sunt albe, nici roz, ci au culoarea plantelor din care sunt făcute. În acest caz este vorba despre trei fructe (pulberea fructelor uscate). Eu cunosc doar unul, alma, care înseamnă agrișă (am și eu o tufă în curte), pe celelalte nu, dar poate voi le știți:

Emblica officinalis (Amla sau agrișe indiene), care arată așa:

11841

Agrisa indiană este poate cel mai sănătos fruct din lume și este extrem de popular în medicina ayurvedică.
1 agrișă= 20 de portocale. Dacă măsuram 100 g de agrișe proaspete, ele reprezintă echivalentul a 470-680 mg de vitamina C. Oamenii de știință au demonstrat faptul că acest fruct este cel mai puternic antioxidant din lume.

Terminalia chebula (Haritaki): cresc în copaci, iar din fructe se face o pulbere

Haritaki este un remediu tradiţional indian cunoscut şi sub numele de „planta care elimină toate bolile şi frica, generând o stare de curaj“. Hrăneşte creierul şi nervii, sporeşte inteligenţa. Are şi efect laxativ, tonic, distruge paraziţii intestinali, corectează constipaţia şi diareea.

Terminalia belerica (Bibhitaki):

E folosit ca antidiareic și tonic în dispepsii. Pulpa fructelor se recomandă împotriva hemoroizilor, diareii cronice, flatulenței, astmului, afectiunilor aparatului urinar, în parazitoze intestinale, ascită si afectiuni ale ficatului și ale splinei.

Prin urmare, avem un trio care se numește Triphala, în sanscrită. Acest amestec de trei fructe originare din India: Amalaki, Bibhitaki si Haritaki, se folosește frecvent în Ayurveda (sistemul de medicină traditională indiană). Fructele sunt uscate la soare, apoi măcinate până se transformă în pulbere. Asta voi băga eu în corpul meu, în următoarea lună.

Pe măsură ce mă documentez despre componența acestui produs Trifyla, devin și mai convinsă că am luat decizia bună să-l testez. De ce nu l-am încercat până acum? Pentru că știu că nu am voință, nici răbdare și aș fi abandonat, aș fi luat  alte suplimete, nu m-aș fi ținut de program. Acum, că scriu pe blog despre asta, îmi iau angajamentul că voi urma tratamentul și vă voi ține la curent cu evoluția stării mele de sănătate.

Ce aștept de la Trifyla:

  • Să aibă efect laxativ. Ușor, nu brutal. Să scap de constipație și să nu mai folosesc supozitoare sau ceai de crușin, care este foarte tare și agresează intestinele
  • Să scap de senzația permanentă de indigestie, cauzată de prezența acidului în esofag, faringe și gură. Din tot ce am citit, rezultă că ajută la o digestie normală prin normalizarea acidității gastrice, a secreției și funcționării enzimelor digestive și protecția mucoasei gastrice și intestinale;
  • Să nu mă mai balonez, adică să nu mă mai umflu după fiecare masă, oricât de mică ar fi.
  • Să nu mai am crampe stomacale, să nu-mi mai ”bolborosească” intestinele, să nu mă mai doară în capul pieptului

Cam atât aș vrea eu de la acest produs indian. Dacă am și norocul să-mi crească imunitatea, să am o circulație mai bună, să fiu mai activă (după cum tot citesc că au efect aceste plante), atunci nu pot decât să mă bucur.

Vă țin la curent!

4 thoughts on “Încep să iau Trifyla – purificator digestiv complet

Add yours

  1. ma confrunt cu urmatoarea problema: dimineata tusesc foarte tare, parca inghit mereu secretii, senzatia ca ma sufoc pe tot parcursul zilei, dupa ce mananc un fel de mancare parca as fi mancat 10 portii nu una si sunt mereu obosita( am 45 de ani). să fie tot reflux?

    Like

  2. Fereste-te de mancarea prea rece sau fierbinte, de cafea sau alcool, rosii. Ceaiul fierbinte, de exemplu, arde mucoasa esofagului. Daca apare si niste acid pe acolo, iti dai seama ca nu va fi deloc bine. Mancarurile piperate, iuti, cu usturoi irita mucoasa gastrica.

    Like

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

