O clinică stomatologică de încredere. Sau când realitatea din teren e identică cu reclama din online

În acest articol vă voi povesti despre experiența mea de la Cris Smile, o clinică stomatologică din București (Strada Malcoci nr.2, bloc 36, sc.B, ap.59,
sector 5, Bucuresti). Aveam nevoie de un detartraj și m-am gândit să-mi satisfac și o curiozitate de-a mea: cum de o pagină de Facebook a unei clinici stomatologice are 14.463 de like-uri și 483 de review-uri? În plus, am găsit nenumărate articole laudative pe bloguri. Prea frumos ca să fie adevărat.

Mini-consultația online

Am început cu stabilirea contactului, online. Site-ul lor are un formular de mini-consultație, unde poți încărca o radiografie dentară, câteva detalii despre problemă, iar ei îți răspund cum pot fi de ajutor. Eu am încărcat o radiografie făcută anul trecut și i-am întrebat dacă se poate face detartraj, având în vedere că există mai multe plombe și o lucrare dentară.

Răspunsul a venit a doua zi și a fost pozitiv: se poate face. Apoi mi s-au enumerat toate procedurile de profilaxie dentară pe care le pot face la cabinetul Cris-Smile:

Detartraj
Procedura de detartraj pe care o efectuăm cu ajutorul ultrasunetelor, are drept scop îndepărtarea depunerilor de placă bacteriană şi de tartru, primele responsabile de boală parodontală şi de cariile dentare.

Periaj profesional
Cu ajutorul tratamentelor noastre de periaj profesional efectuate cu un instrumentar specific cu ultrasunete şi cu o pastă de dinţi cu acţiune intensivă, va puteţi proteja un timp îndelungat de carii dentare, boli parodontale şi acumulări de tartru.

Air Flow
Sistemul Air Flow presupune utilizarea unui dispozitiv revoluţionar care, folosindu-se de direcţionarea jetului de aer în amestec cu particule de bicarbonat şi apă demineralizată, facilitează albirea dentară şi curăţarea spaţiilor interdentare.

Fluorizare
Contribuind la remineralizarea straturilor dentare, încă din copilărie, tratamentele de fluorizare reprezintă o soluţie optimă şi de durata pentru protejarea dinţilor de apariţia cariilor dentare şi de acumulările de tartru.

Sigilare
Cu ajutorul procedurii de sigilare dentară, ce presupune aplicarea unei substanţe de consistentă fluidă la suprafaţă dinţilor şi în spaţiile interdentale, este posibilă protejarea structurilor dentare predispuse la apariţia cariilor.

 Gutiere bruxism
Aplicarea de gutiere bruxism, de formă unor mascute ce îmbracă fiecare arcadă, va protejează dantură de eroziunea cauzată de frecarea involuntară a dinţilor în timpul somnului, adică de bruxism.

Cum a decurs programarea

Programarea am făcut-o telefonic: am sunat vineri și am fost chemată miercuri dimineața. Nu e rău, nu? Eu am mai renunțat la tratamente stomatologice din cauza programării peste 10 zile, chiar și trei săptămâni, deoarece medicul era plecat la o conferință. La Cris Smile nu este cazul, aici sunt mai mulți medici, fiecare cu scaunul și asistenta lui. M-a deranjat totuși faptul că la telefon se răspunde cu ”alo”, nu cu ”bună ziua, clinica Cris Smile, cu ce vă putem ajuta”, așa cum mă așteptam. Convorbirea a fost plăcută, doamna mi-a vorbit politicos, așa că înclin să cred că a fost doar o scăpare și nu este un obicei.

Consultația și detartrajul

Am ajuns la ora fixată, am fost întâmpinată frumos la recepție și am intrat direct, medicul mă aștepta. Fiind client nou, mi s-a făcut o consultație generală și câteva recomandări. Un plan de tratament realizat pe baza unei anamneze atente, cu etape planificate şi obiective prestabilite pentru fiecare dintre acestea reprezintă miezul abordării Cris Smile.

Mi-a plăcut profesionalismul și discreția personalului. Medicul, o doamnă, mi-a explicat care sunt problemele, cum pot fi ele rezolvate și mi-a dat sfaturi de igienă dentară. A arătat empatie și când i-am spus că mi-e frică de durerea de după detartraj. Nu a râs, mi-a spus că e normal să-mi fie frică, dar și că sunt soluții și pentru asta. Pe parcursul detartrajul mi-a explicat ce aparat folosește, cum funcționează și ce voi simți peste un minut, o oră, o zi, o săptămână. Mi-a arătat imagini din gura mea cu ”înainte” și ”după”, adică cu tartru și fără tatru și mi-a spus că, teoretic, ar trebui să ne spălăm pe dinţi la fiecare patru ore, deoarece la acest interval se reface placa bacteriană din gură. Cu cât amânăm mai mult momentul perierii dinţilor, cu atât aceasta se îngroaşă mai mult şi se solidifică, alcătuind astfel tartrul, care este mult mai dificil de îndepărtat, fiind nevoie de ajutorul medicului stomatolog.

Cât a costat detartrajul?

18194755_730381537131705_8414002905316202775_n150 de lei. Exact ca în reclama de pe Facebook, adică o bilă albă. În general, la prețurile promovate se adaugă diverse servicii neprevăzute, dar aici nu a fost cazul. Nu este un preț mare, având în vedere calitatea serviciilor: punctualitate, seriozitate, profesionalism, empatie. Se vede clar că aici se practică stomatologie din pasiune.

Concluzii

Asta a fost experiența mea de la cabinetul Cris Smile, din sectorul 5. Totul a mers șnur, de când am sunat până am ieșit din cabinet (apropo, am observat că este o unitate medicală acreditată ISO EN 900). Detartrajul nu a durut, iar sfaturile medicului m-au ajutat să nu doară nici după aceea. A doua zi totul era în regulă.

Prin urmare, înțeleg de ce pagina lor de Facebook are atât de multe like-uri. Pe de o parte sunt clienții care apreciază munca acestor medici, iar pe de altă parte sunt cei care caută sfaturi și articole despre sănătatea dentară. Pe pagină sunt puse frecvent articole despre serviciile cabinetului și noutăți în materie de stomatologie. Clinica are și un site prietenos și interactiv, unde putem vedea cine sunt medicii care lucrează la această clinică, ce specialitate are fiecare și cu ce tehnologie se lucrează la clinică.

Voi reveni la Cris Smile, pentru a-i pune aparat dentar băiețelului meu. Da, am văzut păreri ale clienților despre asta, foarte bune, și nu am niciun motiv să nu le cred. De fapt, ei se ocupă de toate specializările: ortodonție, implantologie, profilaxie dentară, endodontie, parodontologie, anestezie, chirurgie dentară, pedodontie și estetica facială.

18620479_742436082592917_2747140158039607317_n

2 thoughts on “O clinică stomatologică de încredere. Sau când realitatea din teren e identică cu reclama din online

Add yours

  1. si eu am dat like acestei pagini desi nu am fost la ei, ci pur si simplu pentry sfaturile de acolo, nu e rau ca din cand in cand sa mi le aminteasca cineva

    Like

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

