happyselfie de la fiecare

Când m-a anunțat prietena de la boutique că mi s-a vândut un tablou, eram la frizer cu copilul. David era pe scaun, chiar atunci îl tundea. Eu stăteam pe o canapea, lângă necunoscuți. Trebuia să spun cuiva că mi s-a vândut primul tablou făcut de mânuțele mele, dar nu doream să folosesc telefonul, nu aveam chef de privirile critice ale celor din jur: ”s-a apucat și asta de pictat, ce să spun, e mare pictoriță acum!” M-am ridicat, m-am dus lângă scaunul de frizer și i-am șoptit lui David la ureche:

”Mi s-a vândut un tablou!”

A făcut ochii mari, a deschis gura, dar nu a țipat: ”Care?”

”Cel cu copiii în costume populare”

A clipit, semn că a înțeles. M-am dus la locul meu, iar până s-a terminat tunsul, am zâmbit unul la celălalt. Când am ieșit din salon, am început să țipăm și să țopăim.

De atunci, repetăm ritualul când avem vreo bucurie. Ne spunem la ureche reușitele personale, veștile, gândurile.

5 thoughts on “happyselfie de la fiecare

Add yours

  1. nu ma mir de ce sunt doar poze cu tati… de obicei, mamele au un stil total diferit de a avea grijă de copii, mancare, adapost, scoala, sanatate, în timp ce unii tați par a pierde controlul situației în anumite momente. ceea ce băieților le place…. sa experimentee
    bucurai-va de familia voastra

    Like

  2. nu stim ce ne face fericiti, din pacate, pana nu traim
    de aceea, eu zic sa traim din toate, ca sa simtim viata cu tot ce ne ofera. abia dupa acceea vedem ce ne face fericti si repetam

    Like

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

