Am 9 cutii cu semințe încolțite

Microgreens, adică.

Le-am câștigat la un concurs pe Facebook, le-am primit foarte repede, dar fără etichete. Din ce am gustat mi-am dat seama că ar fi una de ridichi și una de muștar. Am sunat la furnizori, să-i întreb ce mi-au pus, și mi-au zis să mă uit pe site-ul lor și să descopăr singură ce sunt după poze. Ceea ce mi se pare imposibil. Diferențele între vlăstari sunt foarte mici.

Curierul m-a întrebat ce fac cu plăntuțe. Pe ele scria fragil și de trimis urgent. ”Că ducem din astea doar la restaurante fițoase”. I-am zis că nu știu ce fac cu ele, că le-am câștigat, dar probabil o să le pun în smoothie.

Și asta fac, le pun în smoothie. Și sunt ok. Nu știu cum să le întrețin, dar sper să mai reziste cel puțin o săptămână.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

