am adormit rugându-mă să nu ningă

Dacă aș mai fi fost copil, aseară aș fi adormit cu speranța că va ninge cât mai mult. Eu-„bătrânul” am adormit rugându-mă să nu ningă.
Dacă aș mai fi fost copil, dimineață aș fi chiuit de bucurie văzând troienele. Eu stau însă acum tăcut ca popândăul și lacrimile dau să mi se înnoade în barbă.
Dacă aș mai fi fost copil, primul lucru pe care l-aș fi făcut ar fi fost să mă uit după sanie. Prima mea problemă a fost dacă îmi mai văd mașina sub zăpadă.
Dacă aș fi fost copil, mi-aș fi dorit să nu vină oamenii mari să strângă zăpada de pe străzi. Acum însă înjur în gând că nu, oamenii mari nu au strâns zăpada de străzi.
Dacă aș mai fi fost copil mi-aș fi dorit să ies cât mai repede afară la zăpadă. Dar așa, tot stau și mă frământ plin de griji închipuite și amân momentul. Și mă gândesc „vai, ce o să-mi înghețe mâinile, și spatele… Și îmi stă atât de rău cu căciulă. Îmi stric și freza.
Dacă aș fi fost copil, cu ce mă îmbrac ar fi fost ultima grijă. Eu, adultul, regret că nu am izmene în garderobă. Nu mai am nici șosete flaușate.
Copil, mi-aș fi dorit să alunece sania cât mai bine pe zăpadă. Boșorog, sunt panicat că o să derapez cu mașina.

Ce fain era când eram copii, așa-i?!

text preluat de pe pagina de Facebook Povestile Cristineihttps://www.facebook.com/Povestile.Cristinei/?hc_ref=PAGES_TIMELINE&fref=nf

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

