Cattitude. Sau cum pisicile inspiră proiecte

12141606_1130610156967472_8362031707617152205_n“Eu sunt Picaciu. Un român rău ne-a smuls de lângă mama, pe mine şi pe frățiorii mei, şi ne-a aruncat la gunoi, într-o pungă. Am țipat cât am putut. În fine, după un timp, ne-a auzit o bună româncă, şi ne-a smuls din ghearele morții. Astăzi suntem fericiți. Câți pisoiaşi au norocul nostru, oare?! Şi totuşi, cu mulți ani în urmă, după cum ni s-a povestit, românii erau mai buni cu noi. Şi nu erau atâtea animale moarte pe şosele și la habe. În fiecare curte era câte un pisic, care trăia acolo, cu oameni mai buni sau mai răi. Dar trăia”

Asta mi-ar spune pisicul nostru, dacă mi-ar vorbi, dar nu să mă dojenească. Ci ca să transmit mai departe povestea sa.

L-am numit Picaciu pentru că se pitea tot timpul, iar băiețelul nostru se băga peste tot să-l caute, era isteria aceea cu Pokemonii. Pe el și pe cei doi frați ai lui i-am luat de la haba de lângă blocul nostru. I-am văzut dimineața, iar toată ziua, la serviciu, m-am gândit la ei. Dacă mai sunt acolo când mă întorc, îi iau. Și mai erau, doi. I-am luat, iar peste o oră, mi l-a adus o fetiță pe al treilea. Îl voia ea, dar nu i-au permis părinții să-l țină, era prea mic.

13876130_1097681940312922_9031293323482364669_nAveau două zile, mi s-a spus de la veterinar. Toți trei, băieți. I-am hrănit cu biberonul, cu lapte praf ”pentru pisoi orfani”, așa scria pe etichetă, și i-am făcut mari. Ne-am bucurat pentru fiecare zi câștigată, îi hrăneam la 3 ore și îi păzeam să vedem dacă mai respiră.

Neavând mămică, cei trei pisoi au vorbit mult cu oamenii. Mai ales cu cel mic, pe care-l acopereau cu blănițele lor și îi încălzeau inima. David, foarte afectat de rolul de stăpân al unor bebeluși de pisică, a povestit la școală ce se întâmplă în casa lui, i-a ținut la curent pe colegi cu evoluția pisoiașilor. A fost acolo când le-au dat ochii, când au început să se spele unii pe alții, când au sfâșiat prima perdea. Un coleg de clasă a luat unul dintre pisoi, pe celălalt l-a adoptat învățătoarea. Noi l-am păstrat pe Picaciu, cel mai vorbăreț dintre ei.

Sunt întâmplări care îți schimbă viața. Așa cum s-a întâmplat și noi. Pisicile au adus veselie în viața noastră și  ne-au apropiat ca familie. Fiul nostru a descoperit lumea animalelor, a lăsat desenele animate pentru Discovery, iar planul lui pentru anul viitor este să țină primele conferințe din cariera sa de public speaker, în care să descrie povestea pisoiașilor.  Va face asta în săptămâna ”școala altfel”, programată pentru februarie. A vorbit deja cu învățătoarele de la celelalte clase primare și are acceptul lor. Va povesti colegilor cum i-a crescut pe cei trei pisoi și cum trebuie să procedeze când văd un animal  maltratat sau în pericol. Animalele au nevoie de adăpost, hrană, atenție și îngrijire medicală. În schimb, vor oferi multă iubire și recunoștință, iar pe deasupra sunt și niște parteneri grozavi de joacă!

catlogo-albIdeea cu conferințele a venit de la Picaciu, bineînțeles, pisicile sunt la originea celor mai faine proiecte. Așa s-a întâmplat și cu Cattitude, cel mai nou shop online, deschis cu ajutorul Agentiei de Marketing Creative Wings. Cinci pisici cu atitudine, bune prietene, s-au gândit că e nevoie, pe piața din România, de un butic dichisit pentru ele, că nu mai vor mâncare din sac, de la magazinul de la colț. Au mieunat, au făcut trucuri cu lăbuțele și i-au convins pe stăpâni. Ei au discutat ideea la un grătar și așa s-a născut Cattitude.ro, magazinul celor mai pretențioși câini, pisici și stăpâni, unde găsești hăinuţe moderne, accesorii moderne şi de calitate, jucării parfumate, cărţi pentru stăpâni și hrană super-premium de la furnizorii de cea mai bună calitate din Europa, Canada, SUA, UK, Germania și Australia.

Să ții o prezentare la 8 ani nu e deloc ușor, cum nu e nici tranziția de la stăpân de pisică la proprietar de magazin. Dar totul curge de la sine când îți place ce faci, când iubești animalele și vrei să crezi că mai sunt și alți oameni ca tine. Iar dacă nu sunt, îi educi, le arăți alternativa.

Cei care a creat Cattitude.ro nu s-au gândit doar să vândă niște produse, ci să și arate stăpânilor că există calitate pe această piață, că sănătatea animăluțelor poate fi protejată prin hrană plină de nutrienți și vitamine, că jucăriile și accesorile sunt sigure și durabile. Clienții sunt fidelizați printr-un program de loialitate, iar câinii și pisicile sunt așteptate la spa.

20161215_185602

Existența acestui magazin pentru câini și pisici ajută și pe alții să-și pună în aplicare proiectele. Pentru a ține conferințele sale, David a făcut o listă cu ce are nevoie de pe Cattitude: o perie Furminator, un șampon, o zgărduță colorată și o lesă. Pe viitor, el vrea să organizeze în școală un concurs de poze haioase ale animăluțelor, o lecție despre ce sporturi poți practica alături de ele (mers pe bicicletă, alergat, baseball), un concurs de eseuri cu animalul preferat… Idei sunt, pasiune este, Picaciu constituie o sursă zilnică de inspirație, iar Cattitude mă ajută cu recuzita și accesoriile pentru transport, hranit, dresat si jucat.

10 thoughts on “Cattitude. Sau cum pisicile inspiră proiecte

Add yours

  1. Sunt așa de frumoși, încât îți vine să-i mângâi si in poză. Eu stiu ca pisica atrage toată energia negativă care se găsește in încăperea in care se trăiește

    Like

  2. Sa-ti traiasca si sa fie sanatosi! Mai ales aveti grija la peritonia infectioasa la pisici,mai ales daca i-ati adoptat astfel. Eu am pierdut un astfel de pisic!

    Like

    1. Orice pisica purtatoare de coronavirus este supusa riscului de a face peritonita infectioasa. De cele mai multe ori pisicile cu sistemul imunitar slabit sunt mai predispuse sa dezvolte aceasta boala. Pisicile infectate cu virusul leucemiei feline, pisicile infectate cu virusul imunodeficientei feline sau pisicile fie prea tinere, fie prea batrane. Cele mai multe pisici care se imbolnavesc de peritonita infectioasa sunt mai tinere de doi ani, dar pisicile se pot imbolnavi la orice varsta.

      Like

      1. e O BOALA FATALA!!!!!

        Litierele trebuie mentinute curate si asezate cat mai departe de vasele de hrana sau de apa. trebuie golite de fecale zilnic si trebuie curatate si dezinfectate cu regularitate. Pisicile nou achizitionate, precum si cele suspecte ca ar fi bolnave trebuie tinute separat de celelalte pisici. Preveniti supraaglomerarea pisicilor si faceti-le toate vaccinurile la timp. Alimentatia corespunzatoare ajuta de asemenea la micsorarea incidentei peritonitei infectioase.

        Like

      2. pisicile se imbolnavesc pt ca mananca parizer cu coaja si inghetata, totul e din cauza oamenilor care cumpara mancare la sac si zic ca au grija de ele. la fel si cainii se chinuie cu probleme digestie si de piele, din cauza alimentatiei, ignoranta e problema nationala in tara asta

        Like

  3. Va felicit si va iubesc ! Eu ma simt deja neputincioasa in privinta asta … am salvat , am adunat animalute , le-am luat acasa ( 4 caini si 3pisici ) , le-am dat spre adoptie , pe altele le-am tinut in foster pana si-au gasit stapan … dar , sunt prea multe in situatia asta si simt ca nu mai am putere sa suport ceea ce vad … trist …

    Like

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

