De ce e mai avantajos sa apelezi la o agentie imobiliara decat sa cumperi pe cont propriu

Pana acum, de trei ori mi-am inchiriat un apartament si de fiecare data am apelat la o agentie imobiliara Sibiu. Acum e momentul sa imi cumpar un apartament si bineinteles ca voi apela tot la o agentie. I-am ales pe cei de la NewConceptLiving, deoarece se ocupa de apartamente noi Sibiu.

Insa, recunosc faptul ca prima data cand mi-am inchiriat un apartament nu am mers din start la o agentie imobiliara Sibiu, ci am incercat sa fac acest lucru pe cont propriu. In final, tot la o agentie am ajuns, deoarece nu gaseam ce aveam nevoie.

Din punctul meu de vedere e mult mai avantajos sa apelezi la o agentie, mai ales atunci cand vrei sa cumperi un apartament. Eu am ales sa fac acest lucru si nu am ales orice agentie, ci NewConceptLiving.

In primul rand e mai avantajos deoarece ai mult mai multe posibilitati. De exemplu, cei de la NewConceptLiving au un portofoliu care cuprinde o multime de apartamente noi Sibiu. Multe dintre ele sunt in exclusivitate la agentie, deci nu le pot gasi in alte anunturi, asa cum se intampla cu apartamentele de la proprietari.

Apoi e mult mai avantajos din punct de vedere al timpului. Poti pierde foarte mult timp daca alegi sa faci acest lucru pe cont propriu. Trebuie sa dai sute de telefoane si sa faci zeci de drumuri. Si in final te poti astepta sa iei ceva ce poate nu iti place cu adevarat sau sa mergi tot la o agentie.

Avantajos e si deoarece din punct de vedere legal lucrurile sunt mult mai sigure. Agentia se ocupa de tot si cand cumperi esti sigur/a de faptul ca totul e legal. Insa, pentru acest lucru trebuie sa colaborezi cu o agentie imobiliara Sibiu de incredere, asa cum e NewConceptLiving.

Si un ultim aspect pe care eu il consider foarte avantajos e faptul ca mergi impreuna cu un agent imobiliar pentru a vedea apartamentul. Astfel te asiguri de faptul ca nu esti singur/a in cazul in care dai de proprietari mai dubiosi.

Daca si tu crezi ca e mai avantajos sa apelezi la serviciile unei agentii imobiliare Sibiu atunci cand vrei sa cumperi/inchiriezi un apartament, intra pe NewConceptLiving.ro.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

