Cum pastram in frigider anumite alimente

Merg la cumparaturi cam o data la 2 saptamani, iar atunci cand merg incerc sa imi cumpar tot ce am nevoie. Astfel, o data la 2 saptamani umplu frigiderul si lada frigorifica. Recunosc insa ca lada frigorifica nu o am de mult timp, ci de vreo jumatate de an. Mi-am cumparat-o deoarece am gasit o lada frigorifica la un pret foarte bun si am zis ca e momentul. Am cumparat-o de pe rombiz.ro si cred ca am facut o buna alegere, deoarece am mereu la indemana carne, peste, legume congelate etc.

Eu acord o mare importanta pastrarii alimentelor in cele mai bune conditii, fapt pentru care am grija mereu la acest aspect.

Daca e vorba de carne, pe  cea cruda mereu o depozitez in partea de jos a frigiderului, in pungi de plastic. De ce jos? Pentru ca uneori lasa din sucul propriu si nu vreau ca acesta sa curga pe  fructe, legume, sau alimente gatite. In cazul in care carnea e gatita, o pastrez in caserole etanse, dar nu o tin in frigider mai mult de 4 zile.

Mereu am in frigider oua, fapt pentru care m-am informat cum anume le pot pastra in mod corect. Cum le pastrez? In ambalajul original, pe raftul de sus.

In privinta lactatelor, nici acestea nu lipsesc din frigiderul meu. Laptele il pastrez in ambalajul original, pe raftul din mijloc, deoarece temperatura este mai ridicata, iaurtul in general il tin pe usa de la frigider, iar untul il pastrez mereu in ambalajul original. Astfel  lactatele mele  sunt consumate in cele mai  bune  conditii. Am grija sa nu le tin in frigider foarte mult si sa le consum cat mai repede.

Legumele le tin in lada de la frigider, insa doar pe cele care trebuie pastrate la rece. In privinta fructelor, recunosc faptul ca nu le tin in frigider. Le cumpar si le consum cat mai repede.

Acestea sunt alimentele pe care le pastrez eu cel mai adesea in frigider.

Tu cum obisnuiesti sa iti depozitezi alimentele in frigider?

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

