Credeam că ai uitat

Când sună telefonul, cine ți-ai dori cel mai mult să fie? Și cine n-ai vrea deloc să fie? Cine-i prima persoană care-ți vine în minte, Ana?

Telefonul sună, iar eu mă uit la ea. Răspund.

-El e?

-Nu, e de la recepție, mă cheamă până jos. Puteam să jur că e el…

Primisem zeci de telefoane, de la 7 dimineața și până la 2 după amiaza, când mi-am închis telefonul. Eram la birou, unde puțini îmi știau numărul. Nu mă așteptam la surprize, putea fi doar el sau familia.

magicolor_4690MF_150416091119_00012-726x1024Dacă mi s-ar cere să spun de ce-l iubesc, simt că singura mea replică ar fi pentru că aș e el, pentru că așa sunt eu. Dar, de ce nu sună? Nu am mai vorbit de două zile, de când ne-am certat pentru comoditatea mea. Faptul că zic ”nu” tot timpul. Nu vreau pe munte, nu vreau escaladă, nici la patinaj, nici măcar la o pizza în oraș. Când eram tineri, nu ratam nicio seară. Tineri… Adică acum 7 ani… Mereu îmi reproșează că am devenit comodă. Adică lenesă și grasă, nu? Nu,  doar comodă, repetă el.

Cobor treptele, mai am un etaj. E aproape 2 și un sfert, ora la care m-am născut. Când suni pe cineva de ziua lui, îl sună de dimineață, nu? Să-i arăți că este o prioritate pentru tine, să-i urezi o zi bună, nu? Nu contează cum, ce zici, ce-i urezi, dacă ești sincer sau nu, important este ca el să înteleagă ideea ca TU ți-ai amintit! Eventual că ai fost și primul care l-a urat! În ultima vreme, se obisnuiește ca sărbătoritul să primească urări la 12 noaptea. De obicei sms-uri. E trecut în calendarul de la telefon, care-și face treaba și trimite mesaje pentru tine. Doamne, cât urăsc clișeele! Și cât aș fi vrut să am parte de unul din ăsta, de la el, astăzi!

Cobor și îmi abțin lacrimile, asta e, viața e dură. Mă uit spre hol și văd un buchet mare de flori. Ana?

Da.

Semnați aici, suntem de la o firmă de livrare buchete la multi ani in Bucuresti și avem un buchet pentru dumneavoastră. La multi ani!

buchet-de-irisi-si-trandafiri-albi-1sIYZAm încremenit, iar lacrimile abținute toată ziua au început să curgă. Citesc bilețelul: ”Este ora 2 și un sfert. Acum 35 de ani te nășteai tu, când hit-ul zilei era melodia The Best of my Love, al lui Eagles. Să fii sigură că asta primești de la mine în orice zi, necondiționat, acum și mulți ani de acum încolo!

Nu m-am gândit că va apela la o florărie online și nici că va planifica totul la secundă. E mai bine decît clișeul la care mă gândeam, nu? Cu sms-ul de la miezul nopții. De o mie de ori mai bine! A făcut o comandă de flori galbene și mov, culorile mele preferate.

Nu stiu ce va fi peste ani, cât ma va face timpul să uit, ce se va mai pierde din noi. Sper doar să nu uit această zi, cu atâtea sentimente, în care am trăit fiecare secundă gândindu-mă că tu ai putea să uiți de ziua mea.  Sper să nu uit sentimentul ala de minune trait când am realizat că nu ai uitat. Ba că ai vrut să fie ceva special, ca-n filme, clasica secvență cu flori comandate online și primite la serviciu. Multumesc, iubitul meu!

10615466_637745496345919_9222373368151727009_n

La multi ani!
One thought on “Credeam că ai uitat

Add yours

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

