O casă prietenoasă

Mă gândesc la decorarea casei cel puțin o dată pe zi, iar visul meu este să să creez un mediu prietenos cu copiii. Am un băiețel de 11 luni, iar pediatra mi-a sugerat s-o iau de-a bușilea prin toate camerele, să explorez și să notez tot ce poate provoca răni. Cel mai simplu mod de a descoperi ce pericole îl pot pândi pe bebeluș este să te pui în pielea lui. Iar eu vreau să fac o casă prietenoasă pentru cel mic, nu să-i impun restricții , ca apoi să mă întreb de ce „l-a luat pe NU în brațe” după ce eu i-am umplut zilele cu „Nu e voie”! Și mai e un motiv pentru o casă sigură: îmi ușurez sarcinile de părinte și scap de stresul continuu că i s-ar putea întâmpla ceva.

Conform sfaturilor primite, am căutat pericolele din casă. Am mers de-a bușilea, m-am lăsat brusc pe spate, m-am apucat cu mâinile de draperii, m-am mișcat haotic, am dat din mâini și din picioare și am făcut o listă cu priorități. Pe unele le-am rezolvat imediat, cum ar fi îmblânzirea colțurilor și urcarea obiectelor fragile la ”etajele”superioare al mobilei. Am blocat accesul la coșul de gunoi, baie și electrocasnice și am pitit cablurile.

Au fost investiții minore. Acum trecem la cele medii, cele pe care le vom rezolva în perioada imediat următoare, cu ajutorul lui Diego. Nu, Diego nu e numele fiului meu, nici al soțului, ci al unui lanț de magazine de amenajări interioare. Să le luăm pe rând.


Draperiile
. Da, draperiile au un mare risc de spânzurare sau sufocare și adună praf. Am mutat pătuțul de lângă geam, iar faza a doua va fi să schimb draperiile cu niște perdele într-o culoare deschisă, prin care să intre lumina. Așa m-a sfătuit pediatra: casa să fie cât mai luminoasă, altfel își strică vederea copilul! M-am orientat la una dintre perdele, care nu necesită călcare, deoarece cred că niște degețele mici le vor murdări destul de des. Timpul și energia pe care le câștig departe de mașina de călcat le voi folosi să mă joc cu el.

A fost greu de ales, deoarece în magazinele DIEGO sunt peste 300 de tipuri de perdele. Clienții beneficiază de tivire gratuită,  ceea ce nu se întâmplă în niciunul din magazinele de gen în care am fost până acum, unde trebuia să mai plătesc câteva sute de lei pentru a aduce perdeaua la dimensiunea dorită.
Și pentru covoare am găsit soluții tot la Diego, în colecția Tulipo. Am pus în wishlist covoare groase, colorate, rezistente la murdărie. O parte a colecţiei Tulipo constă din covoare cu modele tridimensionale, obţinute prin tehnica de carving, modelele sunt tunse manual de-a lungul contururilor, ieşind astfel în relief!

Tot aici am găsit și  plasă antiderapantă de cauciuc, care fixează perfect covorul și previne alunecarea, miscarea și formarea de cute.  Recomandarea am citit-o pe site și mi-am dat seama că este nevoie de așa ceva într-o casă prietenoasă cu niște copii care abia învață să meargă.

O să-mi spuneți că, dacă schimb prin casă, va trebui să și vopsesc pereții, deoarece vor rămne urme unde a fost mobila. M-am gândit și la asta și o să pun tapet. Iar ca să vă uimesc de tot o să vă spun că o să-mi pun tapet și în bucătărie. Știu, nu e normal să pui tapet într-o încăpere unde se gătește, însă noile tehnologii de fabricare a tapetului permit aplicarea acestuia în orice încăpere și asigură rezistența lui în timp. Astfel de modele sunt și pe site-ul Diego.

Bucătăria este spațiul în care familia petrece cel mai mult timp împreună. Câți dintre noi mai luăm masa în sufragerie? Unde ne bem cafeaua? Eu mi-o beau pe canapeaua din bucătărie, iar în față aș vrea să am un tapet cu pietre și bambus, care să-mi creeze o atmosferă Zen.

 

 

În acest mod protejez și pereții de aburi, iar dacă mă plictisesc aleg alt model de tapet, în funcție de stările prin care trec. Reprezintă astfel și o soluție practică în împrospătarea locuinței.

Sunt multe minunății pe Diego-Romania. Aici sunt prezentate produse, servicii, sfaturi și noutăți.  E ca și cum ai avea mai mulți consultanți la dispoziție într-un magazin. Nu se comandă online, dar se poate face un wishlist, care se poate printa și apoi mergem la unul dintre magazinele fizice, unde primim alte sfaturi, ca și cum ne-am lua un decorator profesionist. Doar că nu plătim în plus pentru serviciile lui.

Data viitoare o să scriu un articol despre redecoarea unei case unde trăiesc animale. Nu la mine, ci la mama, care are o pisică, un cățel, doi papagali și un hamster, toți duși de noi, după ce l-am născut pe bebe și s-a dovedit a fi alergic. Atunci i-am promis că ne ocupăm noi de reamenajări. Pentru a nu cheltui așa de mulți bani, îmi voi face un card de fidelitate, deoarece pot beneficia lunar de promoţii speciale cu reduceri de până la 50%! Atunci voi studia multe tipuri de parchet, să o scap de linoleumul antic și să modernizez un pic apartamentul! Este bine de știu că pentru parchet atât tăierea – ajustarea la dimensiunile dorite ale materialelor cumpărate, cat si transportul sunt gratuite. Conform filozofiei firmei, importantă este deservirea clienților la nivel înalt și preturi acceptabile pentru toti.

Diego este o rețea de franciză, prezentă în 3 țări. care are 140 de magazine și peste 5.000 de tipuri de produse. Reteaua Diego comercializează podele laminate, covoare, mochete, pardoseli PVC, perdele, textile de interior, tapete și accesorii aferente acestora. În România sunt 28 de magazine, iar în fiecare sunt comercializate toate produsele din ofertă. Ideea este să te documentezi mai întâi pe site, să printezi lista de cumpărături și cu ea să mergi la cel mai apropiat magazin.

6 thoughts on “O casă prietenoasă

Add yours

  1. copilul din poza este foarte expresiv, am vazut articolul pe facebook si am intrat tocmai sa-l vad mai bine, este foarte frumos, să trăiască, alături de părinții lui!

    Like

  2. pretul pe care il gasiti la Cluj de exemplu va fi identic cu cel din Budapesta sau din Bratislava. Exista anumite produse care sunt destinate exclusiv retelei DIEGO, fapt care este un mare atuu
    sunt produse pe care le au si străinii si românii

    Like

  3. Au un sistem bun: colectii care dureaza un an dupa aceea sunt schimbate
    colecţii fixe, la preţuri accesibile, disponibile timp de un an.
    cereti un catalog și va convingeti

    Like

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

