Cele trei cescuțe. Din care să beau?

”De când aveam 12 ani, pe pervazul meu erau trei ceșcuțe:unul cu litera R, altul cu deșteptăciune și altul cu frumusețe. Nu puteam să-l zic pe R, mă credeam urâțică și puțină la minte. Până m-am măritat am avut dilema asta, din ce ceșcuță să beau? Nu puteam să mă hotărâsc. Eram complexată că nu aveam o dicție perfectă, îmi alegeam prietene mai urâte ca să par eu frumoasă și nu mă băgam în conversații.”

Asta e o dilemă existențială a unei prietene care acum are 46 de ani. A făcut copii la 19 ani, 2 fete, iar acum casa ei este mereu plină de tineri și este centrul conversațiilor. Îl spune corect pe R și povestește chestii pe care mă sperie.

Eu i-am spus doar că un om prost nu știe că-i prost. Deci ea nu era.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

