Look Tora și materialele care-mi vin bine

 

Nu port rochii de divă, decât la o nuntă. Nici fuste, mi se par fie prea strâmte, fie prea largi. De fapt, nu-mi plac aceste obiecte vestimentare femeiești, de mătase sau alte materiale prețioase și pretențioase, deoarece nu am control asupra lor. Se ridică, se boțesc, se lipesc, se electrizează, se coboară, urcă, fac doar ce vor ele. Se șifonează, trebuie să stea pe cuier, să le accesorizezi, să le asortezi cu pantofii și poșeta, bătaie de cap, ceea ce nu-mi trebuie, nu vreau, nu am de ce.

Nu îmi plac nici treningurile și adidașii. Îmbrăcămintea sport nu mă prinde, mie îmi trebuie neapărat structură, dungă, material solid,  costume de dama office de calitate.

Nu îmi plac nici pijamalele. În dungi, cu Tweety, cu căpșuni sau floricele. Sunt de spital, ori azil, sunt pentru orice altceva. Dorm în ce mă prinde, poate în halat. Nu, nu sunt genul care doarme în lenjerie sau goală, nu sunt din filme sau tabloide. În pus, sunt friguroasă, îmi îngheață extremitățile. Când am nasul rece, să știi că mi-e frig.

Îmi plac blugii clasici și hainele de birou de la Look Tora. Sobre, din materiale dure, groase, bine definite. Nici prea comode, delăsătoate, invitație la leneveală, dar nici moi, soft sau grațioase. Totuși, feminine.

V-ați prins. Port rochii, dar nu orice fel de rochii. Nu am pijamale, dar nu dorm nici dezbrăcată. Totul la mine ține de material. Din ce fel de material e făcută îmbrăcămintea. Textura, calitatea. Nu voi pune niciodată pe mine mătasea, mi se pare cel mai neascultător material. Nici lâna, este atât de înțepătare, iritantă și încălzește peste măsură. Nu îmi place nici pielea, reală sau ecologică, adică cauciucul plasticat, nici întoarsă, nici întinsă, nici lăcuită.

Cei de la Look Tora folosesc țesături fine, tehnologizate, de cea mai bună calitate, pentru articolele lor de îmbracaminte. Furnizorii de tesaturi sunt selectati în functie de ultimele tendinte in confectii si conform paletei coloristice a sezonului. Nu o să găsim aici sacouri făcute din plastic reciclat, ci din bumbac sau lână adevărate, reale. Documentatia se face atent in reviste specializate sau vizionarile de la targuri internationale de profil pentru a se alinia la ultimele trenduri de linie, culoare și țesături. Pentru clasic-basic, stilul meu, tesaturile sunt clasice dar elegante , cu plus de elemente noi, sunt in general uni cu aspecte tratate de luciu, peliculizari sau retea de dungi fine bicolore, irizate, mulinate, la care se asortează accesorii care le scot din nota clasică.

Ia gândiți-vă! Când nu vă place un obiect vestimentar, nu e cumva din cauza materialului? Și nu v-ați dat seama până acum? Fie că nu vreți ( nu aveți timp sau chef)  să-l călcați sau să-l întrețineți cum scrie pe etichetă, fie nu vă place cum se așază pe corp sau cum vă mângâie pielea, ar putea fi un motiv bun.

Dar sunt și obiecte vestimentare care nu îmi plac ele, pentru ele, nu din cauza materialului. Colanții, de exemplu. Îi urăsc. Mai ales când îi văd pe alții, care nu se văd cum arată. Miiam promis că niciodată nu voi ajunge să port colanți.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

