Cărțile – cadouri speciale, de Crăciun

In prag de Craciun, toata lumea se agita sa ofere cadoul perfect celor dragi. De la haine la bijuterii, magazinele sunt pline cu sugestii pentru cumparatori, insa, in euforia shoppingului, nu ar trebui uitate nici cartile, care sunt un dar la fel de pretios prin prisma aportului de cunoastere pe care il ofera cititorului.

Mereu am avut dilema asta: Ce cadouri faine pot să fac de Crăciun?

Uneori știi ce-și doresc cei de lângă tine: unii au anumite pasiuni, alții tot felul de dorințe pe care le însiră pe Facebook… dar mai sunt și acei oameni care, întrebați ce-și doresc de Crăciun, spun că nu-și doresc nimic anume.

Ce le luăm celor nehotărâți?

Eu sunt genul de om care apreciază un cadou de orice fel, căci s-ar zice din bătrâni că domnul cal de dar nu se caută la dinți.

Dar apreciez mult mai mult acele cadouri care fie mă amuză, fie mă ajută pe termen lung – adică în schimbul unui om mare de ciocolată pe care pot să mi-l cumpăr singur de la colț, prefer o carte pe care n-aș fi avut răbdare s-o găsesc în librărie.

Astfel că de foarte multe ori cadourile din partea mea sunt cărți. Și nu mi-ar displăcea să primesc și eu cărți, la rândul meu. Nu mai vreau haine sau dulciuri, bijuterii nici atât.

Prin urmare, daca ai printre prieteni bibliofili infocati sau pur si simplu amatori carora le place sa se relaxeze in weekend in compania unui titlu bun, îți recomand cărțile de la  Editura Casa Cartii Oradea. Și, aviz prietenilor, și eu prefer cărțile drept cadouri.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

