O poezie de Florin Dochia

10

am deschis fereastra
şi poştaşul mi-a adus o scrisoare de la domnul ionescu
nu o uita pe doamna smith
în viaţă trebuie să te uiţi pe fereastră.
am semnat confirmarea de primire 
şi poştaşul a plecat mai departe.
azi începe viaţa mea – scria
pe spatele sacoului său bleumarin.
e bine să te uiţi pe fereastră
de aici se vede calea luminoasă a vieţii şi a morţii.
azi începe viaţa mea – spun
în fiecare dimineaţă şi privesc pe fereastră,
aşa cum o îndeamnă doamna smith pe doamna martin,
care înţelege că e doar un fel de a spune
englezul şi-n casa goală e ca la curtea regală.
însă domnul smith este categoric
luaţi un cerc, mângâiaţi-l şi va deveni vicios!
aşadar vin şi întreb dacă ştie careva
cum se mai piaptănă cântăreaţa cheală.

[paradisul amar, 10] (c) FF

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

