Lenjerii pentru capricii lunare

  • Mami, mâine să-mi schimb perna! Și patul!
  • Da, Mihai, ești sigur?
  • Da, m-am plictisit de ele, vreau ceva nou. Și a râs Denis de mine că am plapumă cu gărgărițe.

Și … istoria se repetă. I-am schimbat lenjeria acum două luni, am căutat-o mult prin hipermarketuri, cu el de mână bineînțeles, cu zeci de alte cheltuieli neprevăzute la raionul jucării și rechizite. N-ea costat cam mult capriciul lui. Dar așa facem noi. Îi încurajăm capriciile și ne place când se răzgândește, când e curios de ceva nou. Cum zice el: doar n-o să stau toată viața cu lenjeria asta? Nu toată viața, măcar încă două luni, aș fi zis eu, dar nu-i bai.

Acum abordăm altfel problema: facem shopping online. Ceva nou și ceva mai ieftin pentru noi. deoarece există oferta de vară la un site de lenjerii de pat. Summer Black Week a început acum două zile și durează până pe 20 august. Promoțiile sunt de 1+1, adică senzaționale. Și asta la niște prețuri deja mici.

Am făcut shopping cu băiețelul meu și am ales o lenjerie Disney, cu filmul ”Mașini”. Personajul Fulger este vesel, curajos și cu muli prieteni. Un personaj pe care-l admiră și cu care o să adoarmă în fiecare noapte, în gând.

_vyr_3625carsLenjeria este un produs original Disney. Materialul din care este confectionata contine 50% bumbac , 50% poliester.

Pachetul contine 3 piese:

Cearceaf de pat cu elastic  uni de culoare GRI: 160×240 cm

Ceraceaf de pilota 2 fete exact ca in fotografia de prezentare-o parte inspirata din benzile desenate – gri cu buline:200 x 140 cm

Fata de perna 1 bucata acelasi imprimeu ca cearceaful de pilota: 110 x 40 cm

Urmează mai multe lenjerii cu Mickey Mouse și iubita lui, pe care le-am studiat amândoi. El nu știe însă că era promoție și că eu deja le-am comandat. Cu banii pe care i-aș fi dat pe două lenjerii jumatate am luat patru. Nu-i rău, nu?

Care mi-e concluzia? Să îndeplinim capriciile copiilor, pentru că există metode ieftine de a face asta. Și nu-i greu, trebuie doar să dai căutare de genul ”black week”, summer black week”, summer promotion” sau orice anotimp în care ne aflăm. Internetul ne duce gratis la cele mai ifetine produse.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

