Gazonul artificial și mașina de spălat

Sunt dușmani, cei doi. Poate nu știți cum se pot intersecta aceste două lucruri și câte probleme poate face gazonul artificial, dar dacă ai un soț și doi băieți sportivi, care merg la antrenamente luni, marți, joi și vineri, afli pe pielea ta. Mai bine zis pe motorul mașinii de spălat.

Gazonul artificial este o iarbă din plastic. Multe firișoare și firicele verzi care imită iarba și care se agață de șosete, adidași, haine și păr. Și care ajung acasă cu sportivul. De la descălțat și până la aruncat hainele în mașina de spălat rămâne o dâră de ierbișoară dintr-asta, falsă. Evident, nu toată, mai rămâne destulă și pe haine, care apoi ajunge în mașină, că nu scutură nimeni hainele înainte.

Și pun băieții hainele în mașină, cu iarba asta de plastic cu tot, cu o cană de detergent și dau drumul la programul cel mai scurt, cu uscarea cea mai rapidă. Merge o dată, de două ori, chiar și de douăzeci de ori, dar apoi se strică. Se înfundă furtunașele, se înfundă și scurgerea, și mașina crapă.
Dar nu mă las, nu voi schimba mașina, așa cum îmi sugerează unii și alții, că știu ei un model care rezistă la tot, chiar și la gazonul artificial. Nu, deoarece eu știu că există servicii de reparatii masini de spalat și că unii chiar se pricep să desfunde tot. E muncă de chinez, să desfaci toate încrengăturile și să le cureți, dar oamenii dau de cap până la urmă. Am apelat la o firmă de reparatii masini de spalat Bucuresti și mi-am scăpat mașina de la moarte. Evident, mi-au dat după aceea sfaturi cum să o întrețin, că trebuie să scutur tot, să verific buzunarele și să am grijă să nu las fie impurități sau gunoaie printre rufe. Ușor de zis, greu de făcut sau mai bine zis greu de convins niște bărbați să fie atenți la toate amănuntele astea.

Dușmanul mașinii mele de spălat este gazonul artificial. Al vostru?

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

