Cinci lucruri bune, în aceeași zi

Astăzi,  s-au oprit gazele. A fost o avarie aseară, au oprit alimentarea, iar până ne-am sculat noi se consumase tot de pe conductă. Nu mint când vă spun că m-am panicat. Începeam o nouă zi complet derutată. Să nu am aragaz însemna să mă adaptez situației.


Nu puteam să încep adaptarea fără cafea. După vreo două ore de învârtit prin casă și tânguit la ibric, m-am adunat și mi-am adus aminte că aveam un filtru de cafea, pe care l-am luat la ofertă când aveam magazin Domo. Acum vreo 10 ani. L-am dibuit în magazie, dar numai după ce am stat două ore și am luat la mână toate obiectele uitate în ”the dark room” cum îi spune soțul. Copilul o numește ”camera obiectelor triste”. Că acolo sunt cele ”neiubite”.

L-am scos, l-am curățat și am făcut o cafea la filtru. Un gust bun, fresh, o cafea tare, cum aveam nevoie. Soțul meu m-a aplaudat sincer și m-a întrebat ce am mai găsit în magazie.

Un sandwich maker. Scoate-l la lumină! – mi-a poruncit el, Cu câteva resturi pe care le păstrasem pentru pizza la cuptor am făcut șase sandvișuri calde. Și am stat la masă toți trei și am comentat ce ni se întâmplă. Un lucru bun, după unul bun și încă unul rău. Oare ce ne mai rezerva ziua?
Ne-am propus să nu ne mai gândim că nu avem gaze, ci să căutăm lucrurile bune care ar putea ieși din asta. Așa că ne-am dus împreună în cămară, care nu mai era a obiectelor triste, ci a celor salvatoare. Ne trebuie ceva pentru prânz.

Nu folosim cuptoare cu microunde, un vecin medic ne-a convins că sunt nocive și alterează chimic celulele din alimente. Dar aveam un aparat de gătit cu aburi. L-am luat acum 2 ani, când am primit un gift card DOMO de la șeful meu. Era copilul mic, ne și ne și vedeam gătind sănătos legume și carne slabă. Nu a fost să fie, e greu cu dezvățul.

Noroc cu nevoia. Și iată-ne gătind pește cu legume, asezonat cu sare, piper și lămâie. Sănătate curată în câteva minute! Am mâncat din nou împreună, ba pe seară au apărut și prietenii-vecini, care au gustat și ei din preparat. Foarte bun!

Ne mai trebuia o soluție și pentru desert. Așa că am apelat la aparatul de făcut înghețată, obiectul pe care nici măcar nu-l scosesem din cutie, deoarece ni se părea prea complicat. L-am montat, am citit instrucțiunile și ne-am făcut o în 30 de minute o înghețată cremoasă în două arome.

Vecina a venit și ne-a întrebat ce fel de lucruri ni s-au întâmplat în ziua fără gaze. Doar lucruri bune, am zis. Și, surpriză, mi-a zis același lucru! Și mi-a propus să ne facem unghiile. Atunci am scos la lumină setul de manichiură-pedichiură pe care l-am cumpărat, pe lângă congelator, tot de la Domo, ca să fie rată rotundă. Și l-am scos și am vorbit două ore despre cele 5 lucruri bune care mi s-au întâmplat în ziua fără gaze: cafeaua și sandwich-ul delicios, prânzul cu familia, înghețata, iar acum pedichiura relaxantă.

Iar vecina, cea care crede că paranormalul face parte din viața noastră, dar noi nu ne dăm seama, mi-a povestit despre campania DOMO: “Lucrurile bune se întâmplă în fiecare zi”, care ne provocă să căutăm lucrurile bune care se întâmplă în fiecare zi. Cu ajutorul tehnologiei, bineînțeles, pe care Domo o oferă la prețurile cele mai avantajoase, și cu ajutorul cărora viața poate deveni mai plăcută și mai ușoară.

One thought on “Cinci lucruri bune, în aceeași zi

Add yours

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

