Tastatură și baterie, de la LaptopGarage. Tu?

Așa răspund la întrebarea ”Ce ți-ai luat de Black Friday?”. E ca un ”ce mai faci”, zilele astea. Fiecare român trebuie să-și cumpere ceva, altfel nu este în trend. La mine a fost simplu, nu am căutat disperată prin magazinele online, știam de mult timp unde trebuie să intru.

Aștept Vinerea Neagră a preturilor la Laptop Garage. Așa mi-am propus, încă de la jumătatea anului. De ce neapărat la acest magazin online? Pentru că am mai comandat de la ei și am fost mulțumită de colaborare. Adică chiar am primit sfaturi de la oamenii din spatele site-ul, care mi-au schimbat produsul pe care-l comandasem greșit.

Tot ezitam să comand de pe Internet. Pe mutește, adică. Eu stau în fotoliu, aleg ceva, nu știu dacă e bun sau nu, îl pun în coș și produsul ajunge acasă. Probabil primesc și o factură pe mail. Și asta e tot.

Păi, să nu discut eu cu vânzătorul? V-am mai spus că sunt genul de clientă căreia îi place să fie abordată de vânzători sau agenți comerciali. Să-mi explice ce și cum, să fiu băgată în seamă, să fiu în centrul atenției lor. E bun și pentru orgoliu, dar mai ales pentru că voi cumpăra în cunoștință de cauză. Știu că este o strategie de marketing, dar mie îmi place să fiu răsfățată.

model-a52Așa am făcut prima dată când am comandat de pe LaptopGarage. Am intrat în categoria baterii laptop, mi-am ales una, medie ca preț (așa fac eu când cumpăr ceva la care nu mă pricep, să fiu sigură că nu o iau pe cea mai proastă, dar totuși accesibilă), am primit-o a doua zi și am observat că era mai mică decât laptopul meu. Deși era aceeași firmă. Am intrat din nou pe site și am dat de un operator pe chat care mi-a explicat că bateriile sunt diferite, în funcție de anul fabricației, de serie, model. Același lucru mi-l spusese și soțul meu, după greșeală. Nu înainte. Poate că el și-a încărcat mintea cu chestiile astea, dar eu prefer să memorez altele și să-i întreb pe profesioniști când nu știu ceva. Iar pe chat e chiar interesant.
Ideea e că mi-au schimbat bateria, iar laptopul funcționează bine acum, din moment ce scriu acest articol de pe el. Doar că mă supără literele p și e. Trebuie să apăs tare sau să schimb cuvântul, deoarece nu merg mereu. Iar tasta de la m nu mai există, ci doar un țumburuș pe care îl apăs.

Soțul meu a râs când i-am zis că vreau să schimb tastatura de la laptop. Că nu există așa ceva, nu poți schimba tastatura unui laptop, că e turnată. Daniel de pe chat-ul LaptopGarage mi-a explicat calm și pe îndelete că pot să rezolv problema cu maximum 150 de lei. Așa că ASUS-ul meu primește, de Black Friday, o tastatură nouă.

k51Sincer, am căutat și alte prețuri pentru tastatura laptop, dar nu am mai găsit pe nicăieri reduceri. Cred că LaptopGarage este singurul magazin online care oferă reduceri la accesorii pentru laptop, adică baterii, huse, încărcătoare și tastaturi de laptop în perioada Black Friday. Toți fac reduceri la laptopuri și tablete, dar nu se gândesc că mai sunt și oameni care vor să economisească bani și să schimbe doar părțile care nu merg, nu să cumpere un laptop nou doar pentru că nu mai are două taste sau bateria nu mai ține decât 2 minute. Important de știut: produsele sunt noi, nu resigilate, nu second, nu uzate sau reparate.

Dacă nu aș fi fost strâmtorată, aș fi luat și o tabletă, deoarece în zilele astea de Black Friday 2014, laptopurile și tabletele de pe aceste site au reduceri foarte mari de preț. Dar nu-i bai. Mă întorc de Crăciun, când sunt sigură că vor fi și alte reduceri. De fapt, fac din asta un plan. Aștept Crăciunul prețurilor de pe LaptopGarage.

4 thoughts on “Tastatură și baterie, de la LaptopGarage. Tu?

Add yours

  1. MIE imi lipseste litera A, cea mai importanta, taste la bucată nu se vând? aveam un coleg care făcea asta odată, dar nu mai dau de el

    Like

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

