Brad de Crăciun 3D

Iar vestea este că în bradul meu de Crăciun de anul acesta voi avea globuri printate 3D.

Da. Adică voi avea globurile pe care le doresc, ceea ce nu aș fi crezut niciodată că e posibil. E ceva la care visez de mult, mereu mi-am dorit să fu propriul designer pentru bradul de iarnă, să nu caut zile întregi în magazine sau să comand de pe Internet. Trebuie doar să duc macheta ornamentelor, iar ele vor fi printate.

Cu ajutorul printarii 3D, orice obiect pe care ni-l imaginam poate deveni realitate.
Fie ca este vorba de designul unui obiect decorativ, al unui cadou personalizat (o cana ciudata), al unei jucarii pentru copilul tau (un robotel, un personaj de desen animat) sau al unei machete pentru proiectul de arhitectura, sau orice altceva iti trece prin cap si crezi ca e printabil, daca tu ai desenul sau modelul digital pentru obiectul pe care ti-l doresti, noi putem sa ti-l transformam intr-un produs palpabil cu imprimanta 3D.
Printarea 3D este un proces de manufacturare aditiva ce consta in transpunerea unui model digital/computerizat, design conceptual, in obiect fizic, real, cu ajutorul unei imprimante 3D ce il va construi prin depunere succesiva a unor straturi din plastic sau rasina.
Aplicatiile printarii 3D: arhitectura, urbanism, inginerie, medicina, robotica, design vestimentar, design de obiect, muzeistica etc

4 thoughts on “Brad de Crăciun 3D

Add yours

  1. Bradul viitorului. Globuri care nu se sparg, dar care arată super. Senzational. Eu vreau un suport pentru creioana in forma de frunza

    Like

  2. BUna ziua
    Citesc cu atenție acest articol și nu imi vine să cred cât a evoluat tehnologia, dar mai ales că se pot face in Bucuresti !
    senzational, eu mi-as face niste statui mici, cu copiii mei.
    atât am zis

    Like

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

