Casa se schimbă total, cu termopane

Vă spun sincer că mi-am urât medicul de familie, în momentul în care mi-a comunicat că trebuie să renunț la draperiile din casă. Și la covoare, și macrameuri. Mi-a comunicat, nu mi-a sugerat sau mi-a dat de ales. Mi-a zis să scot din casă tot ce ar putea reține praful.

Atunci, mi s-a părut exagerată cererea. Dar mi-a explicat că răcelile repetate ale copilului meu ar putea avea legătură cu praful și mizeria reținute de țesături. Să nu mai vorbesc de animăluțe de pluș agățate de draperii, ca să înveselească locul de joacă al copilului.

Cum mai creez eu atmosferă? Cum să stau eu fără draperii, să zică vecinii că suntem săraci?

tamplarie pvc pridvoruluiAtunci ne-am hotărât să facem schimbări radicale în locuință. Să renunțăm la țesăturile provocatoare de alergii, la geamurile din lemn, vechi și chituite în fiecare an și să punem parchet și geamuri termopan. A fost cea mai bună decizie luată în ultimii ani, nu știu de ce am amânat-o atâta vreme.

Acum este cald în toată casa. Este lumină și liniște. Nu mai este nevoie de nimic care să coloreze sau să facă atmosferă. Am scăpat de întuneric, de frig venit pe sub geamuri, de neajunsul de a locui la stradă. Totul e cum trebuie să fie și ne-am atins și scopul cu înlăturarea alergenilor.

tamplariei pvc vila 2Vă îndemn să faceți același lucru. Prima pe care am convins-o să își pună termopane de la PlusConfort a fost mama, care nu concepea să renunțe la draperii, despre care spunea că încălzesc betoanele. Stă la bloc, pe spate, unde era frig și întuneric. Cum am reușit s-o conving? I-am spus că este implicată și feronerie germană, produsă de un lider european în domeniu și de ferestre garantate la minimum 15.000 de cicluri închidere-deschidere. Adică mult mai bine decât niște ferestre care nu au mai fost deschise de doi ani, că nu mai puteau fi închise după aceea.

Știu că schimbarea e greu de făcut, e nevoie de ceva voință ca să renunți la obiceiurile învățate în familie, cu covoare groase, chituirea geamurilor și țipatul unul la altul, când vecinii dau bairam sau trece tramvaiul. Dar vă recomand din toată inima să vă puneți termopane.

Iată avantajele montării de termopane, cum le gândesc eu:
– covoarele și draperiile sunt demodate, nu se mai poartă camere încărcate
– costurile nu sunt atât de mari cum ai crede
– nu se mai pierde căldura și reduci costurile pe timp de iarnă
– ai liniște, nu mai auzi nimic din ceea ce se petrece afară.
– se întreține ușor, nu e nevoie de vopsiri sau lăcuiri repetate, adică alte substanțe care provoacă alergii copilului.
– arată bine și pot fi de orice culoare
– ați încercat să spargeți vreodată un termopan? Hoții nu au nicio șansă.

În final, să vă spun efectul asupra copilului meu. Evident, nu mai strănută, nici de frig, nici din cauza alergiilor. Se joacă pe parchet, chiar lângă geam, și eu nu mai strig disperată la el. Mai mult, a cerut să-i punem biroul la geam, unde e lumină și poate vedea cerul. Deja a trecut la altă etapă, așa cum am făcut și noi, cu familia și casa noastră.
p

4 thoughts on “Casa se schimbă total, cu termopane

Add yours

  1. cred că toti copiii din ziua de azi au alergii iar termopanele chiar ajuta
    ceea ce nu inteleg educatoarele si directoarele care pun perdele draperii si nu vor să scoata covoarele vechi de 15 ani, verzui galbene

    Like

  2. BUnă
    Am ajuns pe acest site dând căutare termopane ieftine. Am găsit tot site-ul plusconfort, de unde am us termopane li la grădinița unde sunt directoare. Cel mai mult mă încântă liniștea. Nu se mai aude nimic de afară.
    Toate bune și cumpărați termopane. ajută copii să crească în liniște

    Like

  3. Este o solutie. Știu pe cineva care a luat de la plusconfort. I s-a stricat incuietoarea dar au venit imediat si au reparat-o, de treabă băieții

    Like

  4. Degeaba pui termopane dacă nu faci reabilitare termică, cu rigips, cu izolare termică, altfel nu faci decât jumătate. recomand termopanele din pvc, țin mai bine decât cele din lemn stratificat deși acestea din urmă sunt mai scumpe.
    stiu că am scris despre acest subiect și am făcut ceva research

    Like

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

