Doar produse cosmetice bio

Nu m-a interesat cu ce mă spăl sau mă fardez, până nu am născut un copil. Un copil alergic la tot felul de chestii, printre care şi chimicalele din produsele de îngrijire personală. Și nu mă refer la cele pentru adulți, ci și la cele făcute special pentru copii, cu reclame la televizor, cu prețuri gigant.
Am văzut imediat reacţii neplăcute la detergentul de rufe, la praful din biblioteca cu cărţi, la cosmeticele folosite pentru îngrijirea corpului şi a părului, la parfum, ce să mai vorbesc de vopseaua mea de păr. De câte ori îl luam în braţe, strănuta. Ajunsesem să cred că era alergic la mine. Primul meu impuls a fost să renunţ la covoare, perdele, perne cu fulgi, jucării de pluş, în general tot ce e textil sau reţine cumva praful. Să nu mă mai vopsesc, machiez, să nu mai pun nimic pe piele sau păr. Am făcut acest lucru o vreme. Apoi mi-am dat seama că problema nu era rezolvată, tot existau alergeni în casă. După mai multe teste ne-am dat seama că era alergic la tot ce nu era natural.
M-am gândit că trebuie să existe ceva și pentru părinți ca mine, cu micuți care strănută dacă se spală pe mâini. Sau li se înroșesc ochii dacă sunt spălați pe cap. Apoi am descoperit produse cosmetice bio. Sapun natural cu catina Marillys-300x240Mai întâi un săpun natural Marillys cu ulei si sirop de cătină, care are efecte benefice asupra pielii, datorită unui număr mare de elemente nutritive conținute de acest fruct. Cătina este un puternic antioxidant natural, ajută la regenerarea celulelor, grăbind vindecarea și este excelentă împotriva bolilor de piele şi îmbătrânirii. Fructele de cătina conțin, în proporție de 35%, acid palitoleic – un acid gras foarte important care se găsește în compoziția pielii, ajutand la întinerirea celulelor și la vindecarea leziunilor. Îl folosesc şi eu şi copilul meu, acest săpun natural fiind ideal pentru curăţarea şi ingrijirea tenului şi a pielii sensibile. Odată ce l-am folosit, nu am mai putut reveni la săpunurile dinainte.
Apoi am încercat şi alte produse. Am găsit în acest magazin online mai multe produse pentru îngrijirea feței și a corpului, care pot deveni oricând minunate cadouri pentru cei dragi.
Folosirea cosmeticelor naturale este un lucru ce devine din ce în ce mai popular, şi pe bună dreptate. Studiile au arătat că substanţele chimice prezente în machiaj sau alte produse cosmetice sunt responsabile nu doar pentru iritaţii ale pielii şi alergii, dar pot de asemenea agrava astmul sau pot influenţa alte boli grave. Pe termen lung, aceste substante chimice nu vor face altceva decat să ne îmbătraneasca şi să ne distrugă pielea. Prin urmare, alergia copilului m-a determinat să-mi schimb modul de a mă îngriji şi de a avea grijă de corpul meu.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

