Românii au iPhone 6 prin QuickMobile

Pe 9 septembrie aflam că s-a lansat iPhone 6 și că unii au stat și câte trei zile la coadă ca să apuce unul. Mă întrebam, în sinea mea, cam când va ajunge și în România. Mă gândeam că va dura câteva luni, dar m-am înșelat amarnic. Nici nu a trecut  o săptămână, că noul gadget a apărut pe QuickMobile. Mi-a trecut prin cap că ei ar putea să-l aibă mai devreme decât alții, deoarece de aici mi-am luat eu camera subacvatică când nimeni nu avea așa ceva în România, tot de aici mi-am comandat și un ceas cu  Heart Rate Monitor, pe care-l folosesc la jogging.

Ei bine, am intuit bine. QuickMobile este primul care aduce noul iPhone 6 în România. Da, este pe prima pagină a magazinului online și poate fi comadat acum. Sau poate ai vrea să mai aștepți, poate îl câștigi la concursul lui Chinezu, sponsorizat tot de QuickMobile.

În final, vreau să vă zic despre acest magazin online îndrăzneț, unde românii găsesc ultimele produse apărute pe plan mondial din fashion şi new-tech. Faci shopping de calitate, dar te şi pui la curent cu e nou în zonele entertainment-ului, artelor si new media. Plus toate aceste servicii: consultanță specializată, oferte personalizate, livrare în ziua în care s-a făcut comanda, cele mai actuale metode de plată, servicii extra premium, garanția produselor pana la 4 ani, service în maximum 5 zile, care au fost concepute cu unicul scop de a aduce ideea de shopping la un alt nivel.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

