Uși care merită

O ușă este o ușă. Ce poate să fie așa diferit între una de 100 de lei și alta de 1000 de euro? Așa gândeam acum câțiva ani și, mai rău, așa gândeam când mi-am făcut casa. La 5 camere și două băi aveam nevoie de uși, nu glumă, așa că am cumpărat ce era mai ieftin pe piață. Acum, nu știu cum să mai scap de ele. S-au strâns, s-au boțit și au intrat la apă, cred. Trece frigul și curentul pe sub ele, iar ieri chiar mi-a ieșit hamsterul pe sub ușa dormitorului! Cine s-ar fi gândit? Mulți, înțeleg acum, cei care îmi spuneau să iau ceva de calitate, că voi regreta.
Prin natura serviciului, mă duc în casele oamenilor, mă uit cum și-au amenajat. Și îmi place ce văd și aflu că oamenii nu au cumpărat totul deodată, ci câte o ușă pe lună, treptat. Păi cât a costat? Păi cât un salariu.
exAcum îmi dau seamă că merită. Două dintre ușile cumpărate atunci nu se mai închid. Celelalte sunt urâțele rău și foarte zgomotoase.
M-am mai uitat pe internet la ofertele pentru usile de interior și tot nu mi-am dat seama care ar fi mai bune sau mai rele. Niște uși, cu balamale, de diferite culori. Un coleg mi-a recomandat însă portalul Exclusive Doors, unde am văzut diferența. Ei comercializează usi care rezista, nu își schimbă consistența sau forma și care te apără de hoți.
Voi studia oferta și voi citi toate instrucțiunile. Apoi îmi voi calcula bugetul și îmi voi stabili prioritățile. Ideea este să le înlocuim până vine frigul.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

