Un magazin pentru afacerea mea

Am lucrat într-o firmă, la patron și mă ocupam de achiziții. Eu cumpăram tot ce trebuie pentru birou, depozit și anexe. Tot felul de consumabile, de aparatură, rechizite și produse IT. Cum procedam? Mergeam la cel mai apropiat hipermarket și cumpăram ce aveau acolo.
De o jumătate de an, însă, mă ocup de achizițiile din firma mea. Acum am propria afacere, făcută cu banii mei munciți, dar și cu niște rate consistente la bancă, pe 10 ani. Nu îmi mai permit să cumpăr ce îmi pică în mână, de la cel mai apropiat magazin, doar pentru că nu vreau bătaie de cap. Acum caut cele mai bune oferte.
De fapt, am căutat. Pentru că am găsit deja un magazin specializat în comercializarea produselor de birotică și papetărie încă din 2003: PointShop.ro. Au sediul în București, dar oferă produsele și serviciile în toate orașele țării. Au certificarea ISO 9001, ceea ce atestă calitatea serviciilor și, sincer, contează foarte mult pentru mine, deoarece și eu vreau să obțin această certificare, pentru firma mea. Mai am de muncit, însă, pentru asta.
logoVă spuneam că de aici îmi cumpăr acum produsele de papetarie și birotica pentru birou. Le-am testat pe toate. Și amabilitatea, și promptitudinea, și funcționarea site-ului, și prețurile. Toate îmi sunt convenabile. Până și transportul îmi convine, fiind gratuit pentru comenzi mai mari de 80 de lei. Sunt mereu la curent cu noile promoții, deoarece sunt abonată la newsletter și beneficiez și de discounturi pentru că sunt client fidel.
Așa se face treaba într-o afacere. Știu că eu risipeam banii când lucram pentru altul. O știam și atunci, dar nu îmi păsa. Acum îmi pasă și aleg calitate la cel mai bun preț.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

