Un gadget pe care-l iau în vacanță

Până acum, când plecam în vacanță, refuzam să îmi iau vreun gadget cu mine. Doream acea liniște de care se tot vorbește că o regăsești într-o vacanță. Și, în plus, laptopul pe care îl aveam era imens. O grijă în plus pentru mine, cum să-l car să nu se strice, dacă am priză să-l încarc, dacă am internet pe acolo… O grămadă de probleme de care am vrut să mă lipsesc.
Deși încercam să par detașată, nu reușeam. Plăteam câte o oră la internetul hotelului pentru a-mi verifica mail-ul și rețelele de socializare. Deci, aveam nevoie de un gadget, dar nu de laptop.
Atunci am găsit soluția: o tableta. Destul de mică să încapă în poșetă, ușoară să nu-mi rupă umărul, dar cu aproape aceleași abilități ca un laptop. Potrivită pentru o vacanță, unde doar verifici mailuri și intri pe Facebook. Cu internetul se rezolvă, deoarece prinde wi-fi, deci are toate atuurile să fie gadgetul nelipsit din geanta de voiaj. Unde mai pui că-ți poți face cel mai reușit selfie cu ea! Ceea ce nu poți face cu un laptop, să recunoaștem!
watermarkToate gadgeturile mi le cumpăr de pe StradaIT, un magazin online care are cele mai bune și mai noi produse din domeniu. De când l-am descoperit, am reușit să fiu la curent cu toate noutățile în materie de console și jocuri, tablete, smartphone, carduri, consumabile, imprimante, monitoare, foto-video, monitoare, periferice, componente PC. Este un site care nu numai că oferă clienților tot ce este nou pe strada computerelor, dar îi și ține la curent cu tendințele. De aici afli care este cel mai nou i phone și cum arată el înaintea celorlalți, descoperi sute de modele de tablete, cu prețuri foarte bune și cu care poți să faci ce faci și cu celelalte foarte scumpe. Este un site corect, pe care îl apreciez și îl recomand tituror celor care au nevoie de un gadget bun.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

