Șosetele au pereche, pe Elefant.ro

imagesClar, există o gaură neagră a șosetelor. Nu mai am decât una din fiecare. Nu știu unde ar putea fi, dar nici nu îmi bat capul. Cumpăr altele. Doar că nu-i pot spune șotului că trebuie să mergem la mall doar pentru niște șosete. Și așa urăște cumpărăturile.
Acesta este unul dintre acele momente în care mă bucur că s-au inventat mall-urile online. Elefant.ro este un magazin care s-a extins foarte mult în ultima perioadă, devenind ceea ce ne spune și numele: un uriaș al cumpărăturilor online. Din septembrie 2013 proiectul elefant.ro s-a îmbogățit cu o nouă categorie de produse: fashion. La două luni de la inaugurarea categoriei a devenit un reper în vânzarea online de imbracaminte, produse cosmetice pantofi și accesorii. Și da, are la vânzare și șosete.V-am zis că fac parte din clubul elefant.ro? Nu trebuie să fii
sosete-bcn_110_1VIP ca să ajungi acolo, ci doar să te înscrii cu adresa de mail, ceea ce mi-a adus un voucher de cumpărături în valoare de 90 de lei. Mai am și alte beneficii, printre care: cadouri la orice comandă, vouchere zilnice pe email, acces zilnic la campanii cu stoc limitat și reduceri de până la 85% si. În cazul în care recomand și altor prieteni acest mall online pot câștiga până la 1000 de lei în vouchere de cumpărături.
Uite că eu vă recomand acest mall și vă spun că are sute de perechi de sosete, pentru copii, femei și bărbați. Perechi, am zis! Voi comanda pe îndelete, fără a-mi enerva soțul, care nu va afla niciodată că există o gaură neagră a șosetelor.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

