Secretul părului meu perfect

Nu am răbdare la coafor. Abia rezist la un tăiat de vârfuri. De mică sunt așa, nu suport să mă atingi pe păr și unghii. E o fobie, zic unii. Eu zic că e ceva cu invadarea spațiului personal. Prin urmare a trebuit să mă învăț să imi aranjez singura parul. Primul meu ondulator a fost un Philips, mi-l aduc aminte și acum, era roz. L-am avut până l-am împrumutat cumnatei, care mi l-a adus ars. L-a uitat în priză. De atunci m-am hotărât ca produsele de îngrijire personală să nu le mai dau niciodată. Iar dacă cineva insistă să inventez o boală de piele contagioasă. Să știți că a mers, m-au crezut amicele și nu m-au deranjat a doua oară cu această întrebare.
HPS930_00-IMS-ro_ROAcum, am mai multe ustensile de la Philips. Un ondulator, o placa și un uscător. Le folosesc în funcție de momentul zilei. Dimineața și la prânz obișnuiesc să îmi ondulez părul să pară natural și rebel, iar seara mi-l îndrept, pentru un plus de stil și strălucire. La început stăteam și câte o oră în fața oglinzii pentru un rezultat satisfăcător. Acum sunt expertă, în maximum zece minute sunt gata, orice stil aș alege.
Foarte multă lume, în special colegele au impresia că mă duc cel puțin o dată pe săptămâna la coafor. Nu cred că îmi fac părul singură, acasă. Și eu mi-l fac, îmi spune colega, dar al meu e ars de la placă, mi l-am nenorocit. Păi dacă nu știi ce să cumperi! – îmi vine să-i zic dar nu o fac, pentru că nu îmi place să dezvălui din secretele mele. Deși nu e frumos ce fac. Ei bine, uite scriu acum aici și poate intră să citească. Dacă nu, să fie sănătoase!

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

