Philips este baza, în bucătăria mea

Întotdeauna am fost de părere că nu trebuie să faci pe martira. Să te chinui. În bucătărie, de exemplu. O am în minte pe mama care tăia singură vinetele pe tocător, o jumătate de zi, pentru cele 100 de borcane anuale de zacuscă. Că făcea pomenile pentru cei morți alături de vreo trei vecine, care să toace varza și ceapa pentru sarmale și ciorbă, că se chinuia cu mațele de la porcul tăiat de Crăciun, cu tocatul cărnii…
HR2726_90-IMS-ro_ROMulte, foarte multe ore de chin pentru o treabă pe care eu acum o fac în câteva minute! Și eu tai porc în decembrie, dar am masina de tocat moderna, electrică, nu manuală, cu care nu mă chinui. Îmi fac cârnații, toba și caltaboșii fără să am pică pe ele! Cu plăcere, adică.
mainlogoIar când vine vorba de mărunțit legume… Îmi aduc aminte de kilogramele de ceapă pe care le tocam pentru zacusca de ciuperci! Ce uram momentele alea!
Acum, mi-e drag să gătesc, să pun borcane în cămară, să fac pentru iarnă. Cu aparatele Philips, totul este foarte ușor, fără lacrimi și unghii tăiate. Când mă uit la toată gama de aparate pentru bucătărie: blendere, storcătoare, mixere, multicookere, roboți de bucătărie, nu pot să sper decât că există măcar câte unul în fiecare bucătărie!
Ultima mea achizitie este un multicooker performant, care gătește tot felul de mâncăruri. Nu se arde și nu se strică niciun preparat, și asta datorită programelor de gătit bine gândite. Totul este mult mai ușor acum, de la gătit omlete, până la mâncăruri complicate cum ar fi sarmale, ardei umpluți, în general feluri care necesită multe ore de fierbere. Cu acest aparat, totul este gata în jumătate din perioada de timp, dacă nu chiar și mai repede.

Ce vreau eu să înțelegeți? Că vremea chinului în bucătărie a trecut, că în zilele noastre nu mai apreciază nimeni faptul că stai 10 ore în bucătărie, dar ar aprecia dacă ai avea mai mult timp pentru ei, pentru familie.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

