O clinică veterinară all inclusive

De când mă știu am avut animale. Copil fiind, mereu se găsea câte un porcușor, câte un hamster, pești sau peruși prin casă. Am învățat de mică faptul că trebuie să am grijă de ele, mai ales că toate au fost animale de casă bune. Nu au mușcat, nu au ciupit sau zgâriat. Deh, animalul ți-l ai așa cum ți-l crești!
Îi îngrijeam cât de bine puteam, cu ajutorul unui vecin care era asistent veterinar. Pe vremea aia, oamenii nu duceau animalele prea des la cabinetul veterinar. Acum, însă, lucrurile s-au mai schimbat. Cel puțin pentru mine, deoarece am un copil și trebuie să am grijă de sănătatea lui. Nu-l pot lăsa să se joace cu un animal bolnav sau nevaccinat. În plus, arătându-i băiețelului că am grijă de prietenii lui necuvântători va învăța să facă la fel, când va crește mare.
Ca și la oameni, și în cazul animalelor există urgențe, când viața lor depinde de rapiditatea cu care se intervine. Cum vom merge o lună la București și ne vom lua și câinele cu noi, ne-am interesat de modalitatea de a contacta un mobile-vet-2veterinar, în caz de urgență, în sectorul 2. Așa am aflat că Mobile Vet este o clinica veterinară care oferă servicii veterinare atât în cabinet, cât și la domiciliu. Dar cel mai important este faptul că este deschisă de luni pana duminica și că poate rezolva orice caz, având la dispoziție instrumente, aparatură, dar și profesioniști în diverse patologii ale animalelor. In plus, poate ajunge la casa stăpânilor rapid pentru a acorda primul ajutor deoarece dipsune de ambulanta veterinara non-stop și poate oferi, consultatii la orice oră. Adică fac de toate, pentru tot felul de animăluțe. Mă gândesc să-l luăm și pe Hamsterică cu noi, că nu are cine să-i dea mâncare, cât suntem plecați. Mergem cu toții la capitală!
11-1024x705

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

