Mi-am vopsit casa, cu Arabesque

Nu, nu am inventat eu roata când mi-am renovat singurică apartamentul. Probabil că renovare este prea mult spus. L-am zugrăvit. De fapt nu am zugravit eu, ci vecinul meu, un tinerel de 21 de ani. Dar eu i-am cumpărat materialele, de pe Arabesque.
Știu că ați auzit despre acest depozit de materiale, care are un site plin cu tot fel de produse și că ați crezut că vinde doar en-gross. Nu, vinde și en-detail, adică dă importanța cuvenită fiecărei comenzi. În ecuația lor, și eu cu căsuța mea suntem importante. De aici am cumpărat gletul pentru interior, adezivul și vopseaua. De fapt, de asta am și cumpărat totul de la ei, deoarece au un sistem inovator de colorare a vopselelor. Arabesque a plasat în toate centrele sale, deci și în cel din Ploiești, mașini de nuanțat cu paletare de sute de culori, atât pentru vopsele lavabile și emailuri, cât și pentru vopsele texturate și tencuieli decorative cu diverse texturi și granulații. colorare1Dozarea pigmenților este computerizată, iar omogenizarea se realizează în mixere speciale. Astfel, în maximum cinci minute, se poate obtine o culoare perfect omogenă, identică cu cea aleasă din paletar.
Mă întrebați ce culoare am ales? Muștar. Da, este preferata mea și recunoașteți că nu aș fi găsit-o la liber niciunde în alt magazin.
Toate astea le-am fcut din fața calculatorului. Am fost asistată de un om de la ei, am discutat despre culori și nuanțe și a ieșit cum am vrut eu. Livrarea mi-a fost făcută prin curier, a doua zi, iar imediat ne-am apucat de treabă. În trei zile, casa era gata.
Și cu asta am demonstrat că și o femeie poate zugrăvi o casă, dacă dorește. Și o poate face în timpul cât durează o partidă de pescuit a bărbatului. Cinci zile în Deltă pentru el, pereți nou-nouți pentru mine. Și se va obișnui și cu culoarea muștar, pentru că nu cred că va mai pleca curând la pescuit.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

