Mașina electrică – un cadou apreciat de copii

Sunt expertă în mașinuțe, de parcă aș fi fost băiat într-o viață anterioară și am avut toate jucăriile posibile. Copilul meu de cinci ani îmi face instructajul periodic, cu ce vede la reclame, pe tabletă, în filme sau desene animate. Trebuie să le aibă pe toate și trebuie să le aibă acum!
Nu cred că doar eu am problema asta. Copiii se entuziasmează repede și se plictisesc și mai repede. Orice jucărie cumpărată beneficiază de atenția lui maximum două ore. După aceea ajunge în cimitirul din camera lui. Mor de ciudă că se întâmplă așa.
Copiii nu își dau seama că jucăriile sunt scumpe și costă mulți bani. Cer tot timpul altceva, mai ales dacă văd la colegii sau prietenii lor. De aceea, mă bucur sincer când văd că folosește o jucărie mai mult decât de obicei. M-am bucurat și când i-a plăcut trotineta. Vreo două zile. De bicicleta adusa de Mos Crăciun nici nu s-a atins, că nu era cu abțibilduri cu Spiderman.
Dar există ceva de care nu pot să-l despart: masinuta electrica.
Este o mașină specială pentru copii, cu acumulatori, pe care chiar o poate conduce! Vâ gândiți că a costat o avere? Nu chiar, cât două biciclete, din alea la care nici nu s-a uitat.
DSC_1454-600x600
Mașinuța are volan, muzică, motoras de 6v, acumulator 6v,7Ah, durata medie de viață a acumulatorului 300 încărcări, autonomie după încărcare 1,5-2h, tracțiune pe o roată, e prevăzută cu mufa mp3, 10 melodii în bord, buton de reglare a volumului, redarea melodiilor se face prin apăsarea butoanelor din bord. Mașinuța e prevazută cu centura de siguranță ajustabilă și are dublă comandă adică și părinții o pot controla, prin telecomandă.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

