Magazinul pentru bebeluși

Dacă atunci când eram doar noi doi am făcut ceva compromisuri, când a venit copilul am încetat cu acest obicei. Mă refer la lucrurile cumpărate pentru casă. Mobila am căpătat-o, acareturile le-am primit de la rude, iar amenajările ni le-am făcut singuri.
Când însă a venit bebelușul ne-am hotărât să cumpărăm totul nou, de bună calitate, conform indicațiilor medicului de familie, care ne-a vorbit și despre magazinul online de unde și-a cumpărat toate cele necesare creșterii copilului. ne-am gândit că dacă pentru doctorița noastră a fost bun, atunci va fi și pentru noi. Este vorba despre Bebelas.ro, un site care comercializează tot felul de produse utile: pentru plimbare, masă, somn, îngrijire și igienă, siguranță, obiecte utile în camera copilului, precum și multe accesorii.
Primul lucru cumpărat de aici a fost un patut pentru copil. alb_136Sincer, ne așteptam să coste mai mult, dar ne-a costat doar 172 de lei. Imediat ne-am comandat și un carucior pentru copil Chipolino, pe care am dat doar 260 de lei. L-am folosit de la șase luni, iar până atunci l-am purtat în brațe, atât de drag ne era de copil!
Lista de cumpărături de pe Bebelas.ro s-a mărit în timp. De aici am luat scaun pentru servirea mesei, biberoane și cănuțe, jucării de dentiție, mobilier pentru camera lui, sigur și confortabil și tot felul de alte mărunțișuri.
Ne întrebați de ce totuși nu am mers într-un magazin clasic, să alegem mai bine, să pipăim și să comparăm? Pentru că shoppingul online este mult mai comod, iar doctorița noastră ne-a spus că trebuie să ne ferm copilul de locurile aglomerate, pentru a nu lua viruși. Ori, din fotoliu, nu poți lua niciun virus și poți face cele mai bune alegeri. Pe Bebelas.ro sunt mii de produse, cu descrieri amănunțite, de unde poți alege cel mai bun produs pentru fiecare familie și venit!

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

