Laptop second-hand, iar cu restul de bani plec la mare!

Urmăresc un reality-show despre o familie cu 18 copii. Da, în total sunt 20 de persoane. Iar părinții, creștini practicanți, au învățat să se descurce economisind. Aproape tot cumpără de la second hand, cheltuind 1 dolar pentru o pereche de pantofi sau o haină.
Se numește a economisi, a avea ceva cu bani mai puțini. Iar când ai un furnizor bun de produse la mâna a doua, nici nu mai faci diferența între acesta și un produs nou. Cum mi se întâmplă mie, clientă veche a ABD Computer, care îmi cumpăr laptopuri la mâna a doua și sunt foarte mulțumită de ele. Am patru în toată casa, câte unul pentru fiecare familie. Nici nu merită să iau laptopuri sau componente noi, având în vedere că am doi copii care nu au grijă de niciun obiect de pe lâng ei. De câte ori au fost scăpate și bușite, mi-ar fi părut rău după banii dați pe ele. Așa, când știu că am dat puțin, nu mă deranjează.
laptopVă întrebați cât costă un laptop sau un calculator la ABD. Pe jumătatea sau chiar mai puțin din valoarea unuia nou! Și nu vând numai computere, ci și tablete și e-book readere, consumabile, sisteme de supraveghere sau aparate foto. Iar produsele au garanție de retur de 90 de zile și garanție pentru reparații normală, ca la orice magazin.
Nu vreau să vă conving că sistemul meu de a economisi este cel mai bun, dar vreau să vedeți că există alternativa. Decât să faci împrumuturi la bănci sau să plătești rate timp de cinci ani la un produs nou și scump, mai bine iei unul vechi, dar care funcționează la fel de bine. Iar când magazinul este de încredere, atunci ai toate motivele să încerci și asta! Cu banii economisiți poți face altceva: poți merge în vacanța de vară!

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

