Vittel te duce la Disneyland

Mai sunt două săptămâni. Da, două săptămâni în care poți bea apă și câștiga o vacanță la Disneyland. Este vorba despre sticlele promoționale Vittel Disney, de 0.33l, cu sticker promoțional, care au coduri pe ele. Cumperi sticla, cauți codul și îl introduci pe site, în secțiunea “Înscrie codul aici”.
Eu am fost la Disneyland, acum matură, și tot m-am bucurat de tot ce am văzut acolo! Îmi închipui cum este pentru un copil să vadă toate personajele preferate, într-un singur loc, pline de viață și iubire! Poți face și tu asta pentru copilul tău! Îi poți oferi o vacanță pe care nu o va uita niciodată! Băiețelul meu, deși au trecut doi ani de la această experiență, încă mai vorbește despre favoriții spi de acolo, despre atmosfera de povești și toate aventurile pe care le-a avut.
nemo_bottle
Ce trebuie să faci? Să cumperi mai multe sticle de Vittel Disney, aflate în campanie, și să descoperi premiile oferite, mici sau mari. Poți câștiga un wallpaper cu un personaj Disnez, dacă vei cumpăra trei sticle, iar dacă achiziționezi cinci sticle, câștigi șabloane de colorat, bineînțeles, tot cu personaje Disney. Dacă bei șapte sticle cu apă Vittel atunci vei ajunge să arăți ca un personaj Disney, deoarece vei putea câștiga urechiușe de șoricel și coronițe, care pot fi printate si asamblate pentru a fi funcționale.
Competiția durează până pe 31 august, iar oricine are șansa lui. Și nu te pune nimeni să consumi junk-food pentru asta, nici să rogi pe nimeni să te voteze sau să îți dea like, ci doar săbei cât mai multă apă. Și nu orice fel de apă, ci de cea mai bună calitate! Vittel este o apă vândută în multe țări și băută de milioane de oameni.
Și chiar dacă noi am mai fost la Disneyland, tot vom bea apă Vittel și vom strânge codurile necesare intrării în competiția finală pentru câștigarea excursiei. Cele trei zile petrecute acolo nu au fost de ajuns pentru a vedea tot, mi avem nevoie de cel puțin încă zece.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

