Tocmai.ro face cinste

Mi s-a întâmplat să câştig tot felul de concursuri, pe tot felul de site-uri, şi apoi să aştept cu nerăbdare să primesc premiul. Unele valoroase, altele simbolice. Dar erau ale mele, aşa că aşteptam nerăbdătoare să le primesc. Pentru ele muncisem mult, documentându-mă şi scriind articole. Le meritam.
Şi primeam coletul cu premiul. Şi, în loc de „felicitări” şi „să le purtaţi cu plăcere”, auzeam un „18 lei”. Poftim? „Transportul!”
Adică eu câştigasem un premiu de 600 de lei şi ei mi-l trimiteau, dar se zgârceau să-mi plătească şi livrarea? Ce fel de oameni fac asta? Unii care ştiu să strice dispoziţia unui om, asta-i sigur.
Obişnuită cu lumea online, des îmi fac cumpărături în acest mod. Şi am comandat destule, de pe site-uri recomandate, certificate, cu reclame cât casa pentru profesionalism şi orientarea către nevoile clientului. Şi am primit şi produse care nu erau cele alese. Și nu am avut ce să fac, deoarece deschideam coletul după ce plăteam, altfel nici nu mi-l dădea curierul. Cu noile reguli de la Tocmai.ro, totul se schimbă. Acum ai voie să te uiți în colet, să te asiguri că este produsul comandat și nu niște rumeguș sau pietre.
E bine și pentru cel care cumpără, și pentru cel care vinde. E bine pentru actul de comerț, în sine. De exemplu, eu am cumpărat o bicicleta pentru copil. Pe site arăta bine, dar am dorit să verific dacă era și funcțională, iar curierul m-a lăsat. În plus, nici nu am plătit transportul și nu este tocmai un obiect mic, ci unul mare, care ocupă spațiu. Deci, ei nu se uită la bani, ci îi interesează să fie clientul mulțumit.
banner_livrare_gratuita_5

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

