Reduceri, din nou, la Noriel

Noriel a fost primul magazin online pentru copii de care am auzit. Iar primele jucării de aici le-am luat. Născusem și nu puteam ieși din casă, așa că am făcut prima comandă pe acest site, acum aproape doi ani. Acum, aproape toate jucăriile copilului sunt cumpărate de aici. Mai mult chiar, îl recomand tuturor amicilor și membrilor familiei, ca să știe de unde să ia cadourile pentru Mihai.
Au știu cum să mă fidelizeze. Fiind în baza lor de date, am primit mereu informații despre produsele noi, dar mai ales despre promoțiile pe care le-au avut în fiecare sezon. De exemplu, vara aceasta au prețuri foarte bune pentru jucăriile de exterior. jucarii_thumb-172847-2-in-1-Sand-and-Picnic-Table--1---Large-1398257458_14987_1De aici i-am luat ladita cu nisip si masuta picnic, un ansamblu de joacă 2 in 1. Reducerea de preț este foarte atractivă, cu aproape 100 de lei mai puțin! este o jucărie potrivită pentru vârsta lui, de care sunt foarte mulțumită, deoarece a folosit-o mult.
770x356-x_A1408006568Preferata mea este însă categoria jocuri de constructie. E greu de crezut că un copil de 2 ani e pasionat de aa ceva, dar asta se datorează și magazinului Noriel. Aici sunt cele mai frumoase și atractive jucării, produse de firme cunoscute.
Mama mea îmi spune mereu ce bine este că am prins vremea scutecelor și că totul este mai ușor pentru mine. Eu zic ce noroc are Mihai că s-a născut acum și că a prins vremea Noriel, un magazin general unde găsesc toate jucăriile la care am visat eu când eram mică. Și că prețurile practicate sunt mai mici decât în alte părți, pentru a ni le putea permite și noi.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

