Petrecere cu pinata

Și-a dorit foarte mult asta, acum un an. Iar eu nu am vrut să-i cumpăr, angajând în schimb un clovn, să-i distreze pe invitați, la petrecerea de ziua lui. A fost cea mai mare greșeală. El își dorea o pinata.
Doar că eu nu știam ce este aia, despre ce e vorba. Pe vreea mea, petrecerile erau altfel și nu includeau cuvinte și obiceiuri împrumutate din alte culturi. Nu știam și nici nu am dorit să-l întreb, să nu mă creadă depășită de vremuri. I-am zis simplu că nu se poate și gata.
După petrecere însă, văzând că este extre, de supărat din această cauză, m-am interesat. Am aflat că pinata este un animal din hârtie umplut cu dulciuri, pe care copiii îl sparg cu bâtele. Prima dată m-am gândit că aveam dreptate să nu îi cumpăr una, fiind vorba de un joc violent. Apoi am văzut și niste desne animate cu asta și mi-am dat seama că micuții se distrează făcând asta și că nu este important faptul că lovesc pinata, ci faptul că pică dulciurie din ea.
pinataCele mai multe amănunte le-am aflat de pe site-ul Articoledepetrecere.ro, unde au toate lucrurile necesare unei petreceri. De aici am aflat că pinata poate avea multe forme și că nu costă deloc mult. Pentru petrecerea de la sfârșitul lunii august am comandat două bucăți, una cu mașina Fulger, a doua cu prințese, pentru prietenele fetițe. Mi-am notat și cum se folosesc, pentru a mă descurca cu ele. Iată instrucțiunile:
-se umple pinata cu dulciuri și jucării
– se agată pinata într-un loc spațios, unde copii se pot desfășura în voie
– se face rost de niște bâte ușoare din lemn sau stuf
– sărbătoritul este cel care lovește pinata iar apoi, când este spartă, începe goana după dulciuri
imgprod_5862_1bMai există și pinata cu panglici, unde sărbătoritul este legat la ochi și învârtit, iar apoi trebuie să găsească o panglică și să tragă de ea.
Tot pe acest ste am găsit tot felul de jocuri și idei de distracție pentru o zi de naștere. Pe rând, însă. Anul acesta, tema petrecerii este pinata.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

