Ora perfectă

Pentru unii, cea mai plăcută oră a zilei este dimineața. Când își beau cafeluța și își fac planuri pentru o nouă zi de viață. Când se bucură că trăiesc, că mai văd încă o dată lumina zilei. Aceștia sunt matinalii.
Cei care pierd nopțile și se culcă ultimii din bloc nu se bucură de acest moment al zilei. Îl detestă chiar. Pentru ei sau pentru mine, dacă vreți, momentul cel mai frumos este prânzul. Abia atunci încep să funcționez. Mă uit la ceasul meu de mana și îmi planific treburile.
Nu i-am înțeles niciodată pe cei care se scoală de dimineață să plece la drum sau să meargă la serviciu. Când e somnul mai dulce, când se odihnește omul mai bine. Mă gândesc la tatăl meu, care lucra într-o uzină comunistă și intra la 7 dimineața. Sau la cei care lucrează în schimburi și își schimbă mereu tabieturile. Pentru ei care oră este mai plăcută? Depinde de șef, probabil.
ceas-fossil-olive-es3347-173860Dacă îmi place ceva la serviciul meu este faptul că intrăm la 10 și ieșim la 4. Destul timp să ne trezim, să lucrăm cu spor și să ajunge acasă la o oră rezonabilă. Da, lucrăm și sâmbăta, dar prefer așa, decât să mă chinui cinci zile pe săptămână cu un program din care nu înțeleg nimic.
Sunt genul de om care se uită tot timpul la ceas. Să știu ce oră este, ce-mi trebuie și ce-mi lipsește. Mintea mea lucrează cu orele, le planifică, le folosește. Iar cea mai plăcută oră este cea în care totul este așa cum trebuie să fie.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

