Ochelari sau lentile? Toate la rândul lor

Cine nu și-a imaginat vreodată cum i-ar sta cu o altă culoare a ochilor? Nu cred că există om care să nu se fi gândit că ar fi vrut să aibă ochi albaștri ca ai prietenei, negri, ca ai iubitului sau verzi, ca ai dusmanului.
Adolescentă fiind, îmi doream să am ochi violet, ca ai lui Liz Taylor. Urmăream filmele ei și îmi închipuiam cum mi-ar sta cu acea culoare, sigur aș fi avut un mare succes la băieți.
Curând mi-am dat seama că nu contează aspectul fizic, ci sufletul și personalitatea. Dar visul de a avea ochi violet a rămas acolo, ca o dorință ascunsă, pe care speram să mi-o îndeplinesc odată și odată. Anul viitor împlinesc 30 de ani și mă gândesc că dacă nu acum, atunci când?
Diesel DL0100 92C_0_650x489Iar vara pare anotimpul potrivit pentru o astfel de încercare. Vara poți face mai multe, din punct de vedere vestimentar sau al accesoriilor purtate. Ei bine, vara asta accesoriul meu va fi o pereche de ochelari de soare violet. Știu ce gândiți, că ar fi fost mai indicat să îmi iau lentile de contact violet, dar toate la timpul lor. Vara viitoare voi intra tot pe Lensa.ro și îmi voi comanda lentilele. pentru moment mă mulțumesc cu ochelarii de soare Diesel, o firmă bună, renumită în această industrie.
Ochelarii pot schimba fizionomia unei persoane, asta e sigur. Dar orice pereche de doi lei cumpărată de la o tarabă poate face asta. Și poate face chiar mai mult: să îți strice vederea. Sunt ochelari ieftini, chinezesti sau turcesti, din plastic, care nu au niciun rol de protecție solară și care obosesc și înroșesc ochii. În ochelarii de firmă, cum sunt cei Diesel, poți avea încredere că rămâi cu vederea bună, dar și ești protejat de radiațiile solare. În plus, ochelarii Diesel sunt mult mai rezistenți, deoarece sunt fabricați din material special, care nu se sparge dacă îi scapi pe jos. Prin urmare, ai multe, multe motive să îți cumperi o pereche de ochelari de firmă și să renunți la replicile pentru care nimeni nu își asumă responsabilitatea.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

