Cum îmi reîncarc cartela de telefon

Am cartelă la telefon, nu mi-am permis să-mi fac abonament, deoarece nu a vrut să-mi dea soacra actele de proprietate, să demonstrez că sunt luată în spațiu. Nu a dorit, că-i vând casa. Paranoia. Dar ăsta-i alt subiect.
Îmi fiecare lună trebuie să-mi încarc cartela. O fac, lună de lună, după ce nu mai pot să formez niciun număr. Până acum mergeam în oraș să fac asta, dar acum am găsit o metodă mult mai bună, din fața calculatorului. Prin intermediul site-ului Re-incarcare.ro. Acest sistem se potrivește perfect cu stilul meu de lucru și de viață, dependent de computer și de internet. Tot ce trebuie sa faci e să-ți introduci suma, datele de contact și să faci plata. Sistemul este disponibil NON-STOP – 24 ore din 24, fără deplasări inutile sau riscul de furt sau pierdere a creditului ca în cazul cartelelor prepaid. Tranzactia se solutioneaza automat – în maximum câteva secunde – fără să fie necesar sa-mi fac cont de client, iar metodele de plată sunt diverse: Visa, Mastercard, I Transfer BCR/ I Transfer BT sau ING.
safe_imageSistemul și-a dovedit eficacicatea în vacanța de vară, pe care am petrecut-o in Turcia. Evident, am rămas fără credit acolo, dar mi-am putut încărca telefonul folosind acest site.
Cartela mea este Vodafone, ceea ce îmi conferă posibilitatea să-mi personalizez optiunile in functie de nevoi. Parcurgând cei 2 pași simpli ai procesului de reincărcare online, pot alege ca creditul să se actualizeze direct pe telefonul mobil sau cu un cod PIN, pe care îl primesc pe adresa de email.
În plus, Vodafone mă fidelizeaza cu bonusuri în minute și SMS-uri, deoarece sunt client vechi.
Știați de acest sistem? Este unul dintre aceste lucruri care trebuie știute înainte de a pleca într-o vacanță, că îți poți încărca cartela de telefon cu câteva click-uri pe laptop, în condiții de maximă siguranță. Dar, mai ales, acest lucru ar trebui știut de cei care lucrează în străinătate și doresc să țină legătura cu cei de acasă. E bună și camera web, dar tot vocea de la telefon este cea mi aproape!

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

