Covera.ro – pentru toți gospodarii

De ce cumpăr mereu de la Covera? Pentru că mă trag de mânecă. Da, am cumpărat o dată de la ei un generator, în iarnă, când a fost oprit curentul și orașul meu a stat 3 zile fără electricitate. Nu se mai găseau baterii nicăieri, hipermarketurile fuseseră golite, așa că am comandat online un generator. Cu ceva rețineri, că nu am văzut produsul, dar ne-am bazat pe descrierea făcută pe site. L-am primit și a fost perfect pentru ce ne trebuia. Aveam din nou lumină și căldură. De atunci, am devenit clienți fideli la Covera. Mai întâi am primit un cod de reducere pentru a doua comandă. L-am folosit tot pentru niște unelte, un fierăstrău electric și o betonieră.
Deja, după a doua comandă devenisem parteneri de încredere. Noi deja știam că ne puteam baza pe sfaturile specialiștilor de la Covera și pe faptul că ne recomandă cel mai bun produs, dar și pe faptul că au cele mai bune prețuri, însoțite mereu de discount-uri.
Ce îmi place la Covera este că au foarte multe produse, pentru toți gospodarii pretențioși din țara asta. Și pentru dezvoltarea fermelor, și pentru micile grădini ale particularilor, dar și pentru marile culturi, pe hectare întregi.
Practic, cu acest magazin online te poți baza în toate etapele afacerii, poțo cumpăra și en detail și en gros, și mașini și unelte mici, dar și dintre cele mari.
Aaa, v-am zis că ne-am abonat la newsletter și am câștigat și un premiu? Da, așa fac oamenii știa. Acum dau un fierăstrău electric celui mai noroc nou abonat. Ce mai așteptați? Sunt și reduceri, și produsul săptămânii și promoții zilnice!1613833_645174195579237_202149172621069242_n

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

