Comunitatea bicicliștilor

Cel mai bun mod de socializare. Modul prin care îți faci prieteni. Vorbesc despre prieteni adevărați care nu te lasă în urmă și care te acceptă în cercul lor, fără să te judece. Trebuie doar să fii într-un anumit loc, la o anumită oră, și ai intrat în grupul lor.
Și să știi să pedalezi, deoarece vorbim despre comunitate a bicicliștilor din Câmpina. Bicicliștii anonimi este un grup pe Facebook care are 308 membri. Cum funcționează? Cineva creează un eveniment. Cum ar fi: Tura Baiului Coborare pe Orjogoaia ! Un punct și o oră de întâlnire și ești inclus în grupul cu care vei pleca la drum.
Este o comunitate frumoasă. Fiecare pedalează din diferite motive: să se mențină în formă, să slăbească, să-și facă prieteni, cum e cazul meu. Mutându-mă din Ploiești în Câmpina, mi-a fost greu să mă integrez într-un nou oraș.
bicicleta_cross_scorpion_24Am ales s-o fac alături de niște oameni care împart aceleași valori. Aș fi putut să bat cluburile și să îmi fac repede prieteni de pahar, dar am ales să investesc într-o bicicleta MTB, special pentru drumeții pe dealurile din Prahova.
logo_nou_biciclopCe îmi poate oferi o plimbare cu bicicleta, din punct de vedere social? Multe. În primul rând între participați se creează o legătură, deoarece au grijă unii de alții. Apoi, aventura, necunoscutul, conviețuirea cu natura și tot ceea ce oferă ea. În condiții de stres și efort, oamenii își arată adevărata personalitate, deși relațiile se încheagă pe niște fundamente clare, nu false.
O poți face și tu, poți intra în această comunitate. Bicicliștii îți vor întinde o mână, la figurat, dar și la propriu, dacă iei o căzătură, pe traseu.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

